بازنشستگان شهرستان رامهرمز خواستار ایجاد خانه امید شدند

جمعی از بازنشستگان رامهرمز طی نشستی با فرماندار این شهرستان خواستار رسیدگی به مشکلات این قشر از جامعه و تشکیل خانه امید شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمعی از بازنشستگان رامهرمز در دیدار با آرش قنبری فرماندار این شهرستان خواستار رسیدگی به مشکلات این قشر از جامعه و تشکیل خانه امید شدند.

در این نشست ابتدا هدایت اله مشهدی یکی از نمایندگان بازنشستگان گزارشی از مشکلات و نگرانی‌های بازنشستگان این شهرستان را عنوان کرد و گفت: در رامهرمز بیش از ۲ هزار بازنشسته کشوری و لشکری وجود دارد و نیازمند ساختمانی برای تشکیل خانه امید هستند که همکاری فرماندار را می‌طلبد.

در این نشست برخی از بازنشستگان نیز ضمن برشمردن مشکلات این قشر راهکار‌هایی نیز ارائه دادند که فرماندار قول مساعد داد در حد امکان پیگیری کند.

پس از آن آرش قنبری فرماندار رامهرمز ضمن تقدیر از این قشر زحمتکش جامعه و با توجه به این‌که رفع برخی از نیاز‌های بازنشستگان یک مطالبه عمومی است و همت کشوری را می‌طلبد گفت: آنچه در شهرستان و مرکز استان قابل پیگیری است را همکاری خواهیم کرد و نسبت به تشکیل خانه امید نیز پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.