تولید بیش از ۲۶۰ تن گوشت سفید در امیدیه

مدیر جهاد کشاورزی امیدیه از تولید بیش از ۲۶۰ تن گوشت سفید در نیمه نخست امسال در واحد‌های پرورش صنعتی و سنتی طیور این شهرستان خبر داد.

سید داوود علوی مدیر جهاد کشاورزی امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص میزان تولید گوشت سفید در این شهرستان گفت: در نیمه نخست امسال ۲۶۱ تن گوشت مرغ به همت واحد‌های پرورش و تولید صنعتی و سنتی تولید و به بازار عرضه شد.

او افزود: این میزان تولید گوشت سفید حاصل فعالیت ۵ واحد مرغداری گوشتی در امیدیه و انجام ۹ دوره جوجه ریزی به تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۰ قطعه جوجه یک روزه گوشتی است.

علوی اظهار داشت: مرغ یکی از موادغذایی پرمصرف و پرطرفدار بین خانواده‌ها است که تولید آن در واحد‌های تولیدی، پرورش طیور و مرغداری‌ها به روش‌های صنعتی و سنتی انجام می‌شود، ضمن اینکه افزایش جوجه ریزی نیز نقش بسزایی در تامین نیاز مردم به ماده گوشی ایفا می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه بیان کرد: در صورتیکه خدمات مطلوب نظیر تحویل جوجه یک روزه، توزیع نهاده طیور و... به تولیدکنندگان ارائه شود، شاهد افزایش تولید و خودکفایی در تامین گوشت مرغ خواهیم بود، ضمن اینکه از واردات این محصول از سایر استان‌ها می‌شویم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.