لزوم شناسایی روستا‌های فاقد آب شرب و برق در شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر رفع معضلات روستا‌های این شهرستان گفت: باید روستا‌های فاقد آب شرب و برق شناسایی شوند.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وجود مشکلات فراوان در روستا‌های این شهرستان گفت: براساس تدوین یک برنامه منظم، شناسایی روستا‌های فاقد آب، فاقد برق، فضای آموزشی و بهداشت و ... در دستور کار قرار گرفته است.

او مهمترین مشکلات مردم روستا‌های این شهرستان را تامین آب شرب، آب کشاورزی، نوسازی فضا‌های ورزشی و آموزشی، اینترنت، راه روستایی و توسعه باغات کشاورزی عنوان کرد و افزود: با همه توان برای رفع مشکلات را از طریق مسئولان استان خوزستان و کشور رفع کنیم.

صبری پور اظهار داشت: امیدواریم با مساعدت حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورا‌ها و دهیاران بتوانیم گام مهمی در حل مشکلات مردم برداریم تا اهالی روستا‌ها به راحتی از امکانات موجود همچون اهالی سایر مناطق بهره‌مند شوند.

علیرغم وجود منابع آبی فراوان و فعالیت نیروگاه‌های حرارتی و آبی در استان خوزستان، اما تعداد زیادی از روستا‌های استان همچنان فاقد آب شرب سالم و برق پایدار هستند که بهره مندی آن‌ها از امکانات موجود و برقراری عدالت در سراسر استان همت مسئولان و پیگیری جدی مشکلات را می‌طلبد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.