پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته نیروی انتظامی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را تبریک گفت و یاد شهیدان و ایثارگران این عرصه بزرگ خدمت صادقانه را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اسدالله تولیده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را تبریک گفت و یاد شهیدان و ایثارگران این عرصه بزرگ خدمت صادقانه را گرامی داشت.

متن پیام اسدالله تولیده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به این شرح است:

نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است (مقام معظم رهبری)

جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از رشادت‌های جان بر کفانی که با تأسی از جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های غیور مردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا، در سایه مقام عظمای ولایت، زمینه ساز استقرار امنیت و سلامت اجتماعی در جامعه اسلامی هستند و شهیدان عزیز زیادی را در راه این خدمتگزاری صادقانه و دلسوزانه و خطیر، تقدیم انقلاب و کشور نموده اند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه معزز شاهد و ایثارگر استان، هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را به تمامی عزیزان خدمتگزار و جان بر کف نهاده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه فرمانده محترم و پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان ایلام تبریک گفته و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران این عرصه بزرگ خدمت صادقانه و مردمی را گرامی داشته و برای خانواده‌های گرامی آنان توفیق الهی را خواهانم.

اسدالله تولیده
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.