نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد؛

بیشتر آمریکایی‌ها همچنان نگران ویروس کرونا هستند

نتایج جدیدترین نظرسنجی در آمریکا بیانگر آن است که بیشتر شهروندان این کشور همچنان در نگرانی از ویروس کرونا به سر می‌برند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده از سوی شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» و «سروی مانکی» بیانگر آن است که آمریکایی‌ها همچنان درباره ویروس کرونا نگران هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد شهروندان آمریکا همچنان نگرانند خود و خانواده‌شان در معرض ابتلا به کرونا باشند. بر اساس نتایج این نظرخواهی ۶۵ درصد از بزرگسالان در آمریکا دغدغه این را دارند که خود یا فردی از خانواده‌شان در معرض ابتلا به کرونا باشد.

جزئیات این نظرسنجی نشان می‌دهد ۳۲ درصد از پاسخ‌دهندگان نگرانی شدیدی از این مسئله و ۳۳ درصد دیگر به نسبتِ کم‌تری دغدغه ابتلای خود و خانواده‌شان را در ذهن دارند.

این نظرسنجی از تاریخ ۲۸ سپتامبر تا ۴ اکتبر (۷ تا ۱۳ مهر) انجام شده است. در مدت انجام آن نیز در کمترین حالت، روزانه بیش از ۴۲ هزار ابتلا و ۶۹۲ مورد فوتی از کرونا در آمریکا به ثبت رسیده است.

این نظرسنجی در حالی منتشر شده که روز جمعه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود از مثبت شدن تست کرونای خود و همسرش خبر داد و نوشت: «تست کووید-۱۹ بانوی اول آمریکا و من مثبت شد، ما فورا قرنطینه و روند بهبودمان را شروع می‌کنیم، ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!»

یک نظر سنجی جدید دیگر نیز بیانگر آن است که نزدیک به دو سوم آمریکایی‌ها معتقدند دونالد ترامپ درباره انتقال ویروس کرونا به اطرافیانش بی مسئولیت عمل کرده است.

البته امروز (سه‌شنبه) ترامپ بیمارستان نظامی والتر رید را به مقصد کاخ سفید ترک کرد و با بالگرد «مارین ۱» ریاست جمهوری، وارد کاخ سفید شد.

بر این اساس، ترامپ علی رغم آنکه هنوز بیمار و ناقل کووید ۱۹ است پس از پیاده شدن از بالگرد و بالا رفتن از پله‌های کاخ سفید، ماسک را از صورتش برداشت.

رئیس جمهور آمریکا پیش از ترخیص از بیمارستان نیز در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: من واقعا خوب هستم. از کووید ۱۹ نترسید و اجازه ندهید زندگی شما را تحت سلطه خود قرار دهد. ما در دولت ترامپ برخی دارو‌ها و دانش واقعا بزرگی بدست آورده ایم. من احساس می‌کنم بهتر از بیست سال پیش هستم!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۵۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
اگه اندکی طرفداران ترامپ ملعون و جوبایدن موذی خبیث عقل و شعور داشتند نگران ویروس ترامپ ملعون و ویروس جوبایدن موذی خبیث بودند نه نگران ویروس کرونا ویروس کرونا رو میشه با رعایت نکات بهداشتی ایمنی کنترل کرد ولی این دو ویروس رو نمیشه کنترل کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
چرا اینجا نظر سنجی نمیشه
آخرین اخبار