مدیر مدارس صدرای ولایت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: هشتمین مدرسه صدرای ولایت استان به‌همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در سنقروکلیایی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قباد رده  در خصوص آغاز به کار هشتمین مدرسه صدرای ولایت در استان کرمانشاه، گفت: این مدرسه در مقطع اول دبیرستان ویژه پسران است که این دبیرستان در سال تحصیلی جاری همزمان با سایر مدارس آغاز به کار و ۳۲ دانش‌آموز جذب کرده است و طبق دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا کلاس‌های حضوری و غیرحضوری خود را برگزار می‌کند.

مدیر مدارس صداری ولایت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به این مدرسه به عنوان سومین مدرسه صدرای ولایت شهرستان سنقروکلیایی،گفت: از این نظر شهرستان سنقروکلیایی با فعالیت سه مدرسه صدرای ولایت دارای بیشترین تعداد مدارس صدرا در بین شهرستان‌های استان است.

رده به وضعیت مناسب و قابل قبول جایگاه علمی و فرهنگی مدارس صدرای استان کرمانشاه در کشور اشاره کرد و گفت: از حیث علمی و فرهنگی مدارس صدرای ولایت، استان کرمانشاه دارای جایگاه عالی در کشور است.

گفتنی است، علاوه بر شهرستان سنقروکلیایی با سه مدرسه فعال، شهرستان کرمانشاه دارای ۲ مدرسه و شهرستان‌های هرسین، کنگاور و اسلام‌آبادغرب هرکدام دارای یک مدرسه صدرای ولایت هستند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.