گروگانگیری با انگیزه تسویه حساب مالی در سیریک/ رهایی گروگان در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری ۵ نفر از عاملان گروگانگیری در شهرستان سیریک و رهایی گروگان در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی ربودن فردی توسط ۴ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پژو در شهرستان سیریک و حساسیت موضوع کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

سردار جعفری افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی در مسیر بازگشت به منزل ربوده شده و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

او گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی ۴ متهم که با فرد ربوده شده در ارتباط بودند در دو عملیات جداگانه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی، به مشارکت در آدم ربایی با انگیزه  تسویه حساب مالی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد که فردی ناشناس با خانواده فرد ربوده شده تماس گرفته و در ازای آزادی فرزندشان درخواست پول کرده است.


بیشتر بخوانید


سردار جعفری گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی فرد تماس گیرنده نیز شناسایی و با اخذ نیابت قضایی نامبرده در شهرستان قشم دستگیر شد و در بازجویی‌های تخصصی به تهدید خانواده فرد ربوده شده اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی محل نگهداری گروگان هم در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و با هماهنگی قضایی گروگان در کمتر از ۷۲ ساعت به صورت صحیح و سالم از چنگ آدم ربایان آزاد شد.

سردار جعفری با بیان اینکه ۵ متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی به مشارکت در آدم ربایی و انتقال گروگان به استان سیستان و بلوچستان با انگیزه تسویه حساب مالی اعتراف کردند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار