برخورد با مدیری که به فکر جایگاه داشتن در دولت آینده باشد

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت : که هر مدیری که با فکر جایگاه داشتن در دولت آینده، وقت دولت فعلی و کار مردم را معطل کند، حتما برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت : این انقلاب ثمره خون شهیدانی است که در دفاع از انقلاب لحظه‌ای پا پس نکشیدند و کنگاور یکی از شهر‌های مهم ما در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

او اشاره به شهدای شاخص شهرستان کنگاور داشت و گفت : شهیدآیت الله بهاالدین محمدی عراقی، شهید قلیوند، شهید طاهر آبادی، شهیدان خزایی، گودینی، سلطان آبادی ورحیمی رفتند تا این انقلاب ماندگار بماند و ما امروزبا پایداری آنهاست که صاحب مسئولیت هستیم.

معاون استاندار کرمانشاه کنگاور را خاستگاه عالمان و علمای بزرگ دانست و افزود: چهره‌هایی مانند امام جمعه فقید شهرستان "حاج آقا بزرگ" و دیگر علمای این بلاد نه تنها افتخار استان بوده اند، بلکه در کشور نیز منشا برکات شدند.

خوش اقبال با یادآوری دوران مسئولیت خود در فرمانداری کنگاور افزود: بیشترین دوران خدمتم در فرمانداری کنگاور گذرانده شد و قدردانی و قدرشناسی این مردم را هنوز به یاد دارم. مردم کنگاور در پی گروه و جناح نبوده و اگر خدمت ببینند حتما قدرشناسی خواهند داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به خاطراتی از همرزمان خود در گردان خیبر کنگاور، از شهید قلیوند فرماندار اسبق این شهرستان یاد کرد و ادامه داد: به شهید قلیوند وقتی پیشنهاد فرمانداری داده شد ابتدا نپذیرفت، اما با ادامه اصرار مدیران، با یک شرط مسئولیت را پذیرفت که هر موقع عملیات شد در جبهه حضور پیدا کند. این روحیات برای همه ما مدیران درس و الگویی ماندگار است.

خوش اقبال گفت: پیگیری‌ها و دغدغه هایمان در انتصابات را باید از شهدا یاد بگیریم که برای خدمت به مردم و کشور شرط می‌گذاشتند، نه برای منافع و خواسته‌های دیگر.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت جایگاه مردم در دیدگاه امام راحل و اهمیت ایشان به رای و نقش ملت، افزود: نباید فراموش کرد که ملت در دوران بی سابقه‌ترین تحریم‌ها که حتی دارو را شامل شده صبوری و ایستادگی کرده اند و باید با کار و تلاش رضایتمندی مردم را بدست آوریم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار