طبق اعلام سازمان هواشناسی؛

وضعیت آب و هوا در ۱۷ مهر/ بارش باران و وزش باد شدید در اکثر نقاط کشور

طبق اعلام سازمان هواشناسی باران و وزش باد شدید مهمان آسمان اکثر نقاط کشور بوده و منجر به کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما می‌شود.

هواشناسیبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان هواشناسی،  پنج شنبه در سواحل دریای خزر، استان های گلستان، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، البرز، شمال سمنان  و در برخی مناطق اردبیل، آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، مرکزی، قم و مناطق شمالی خراسان رضوی افزایش ابر، بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

جمعه در سواحل دریای خزر، دامنه های جنوب البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان، همدان، مرکزی، قم، دامنه های زاگرس مرکزی در لرستان، شرق کرمانشاه، چهار محال و بختیاری و اصفهان بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

در مناطق شمال شرق، شرق و بخش هایی از مرکز کشور بارش پراکنده همراه با وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک رخ می دهد. شایان ذکر است که طی این مدت در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش به صورت برف خواهد بود.

از روز شنبه تا اواسط هفته در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف و آرام است. همچنین طی روز‌های جمعه و شنبه در شمال و شرق و شرق کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۰ درجه، در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌های مرکزی، شمال شرق و شرق کشور از روز یکشنبه تا اواسط هفته پیش بینی می‌شود.

دریای خزر روزهای پنجشنبه و جمعه و خلیج فارس از اواخر وقت پنجشنبه تا اواسط روز شنبه به سبب وزش باد شدید، مواج و متلاطم شدن خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار