ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در مهریز

نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، مهریز و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در مهریز به زودی تعیین تکلیف و ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، مهریز و خاتم در مجلس شورا اسلامی در جلسه کارگروه توسعه این شهرستان، گفت: مقرر شد جلسه‌ای با حضور وزیر و مسئولان استانی تامین اجتماعی و مسئولان شهرستانی برگزار شود.

او افزود: امیدواریم با امتیازات و همکاری‌ها و حمایت‌هایی که مجموعه شهرستان دارد، موضوع درمانگاه تامین اجتماعی مهریز به زودی حل شود.

صباغیان ادامه داد: با حضور مدیران راهداری و راه و شهرسازی استان مقرر شد بحث تغییر کاربری مالکان مغازه‌های همجوار مسیر و زمین معوض از وزارتخانه پیگیری شده و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.


رضا زارعزاده فرماندار مهریز نیز در این جلسه، اظهار داشت: تامین زمین به همت خیرین انجام و مجوز ساخت آن هم صادر شده است.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز نیز از نبود درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: در حالی که وعده ساخت این درمانگاه به مردم داده شده است، همچنان با تنش و چالش مواجه شده و اقدام خاصی صورت نگرفته است.

یادگاری مدیر کل راه و شهرسازی استان هم گفت: مشکلی بابت تامین زمین در طرح اقدام ملی مسکن در استان وجود ندارد.

او افزود: برای تمام شهرستان‌های استان در صورت نیاز زمین رایگان به افراد واجد شرایط قرار می‌گیرد و به کلیه متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن آمادگی تامین زمین وجود دارد.

دو بانده شدن مسیر مهریز-خاتم و تامین آب برخی واحد‌های تولیدی از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.