واسعی: پیشنهاد تراکتور و فولاد را به عشق هواداران استقلال رد کردم

بازیکن اسبق تیم فوتبال پیکان درباره شرایط خود پس از فسخ قرارداد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید واسعی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پیکان درباره فسخ قراردادش با این باشگاه و حاشیه‌هایی که در این زمینه ایجاد شد گفت: من یک سال دیگر با پیکان قرارداد داشتم، اما پس از مشورت با وکیلم و با توجه به بند‌هایی که در قراردادم وجود داشت، تصمیم گرفتم قراردادم را به صورت یک طرفه فسخ کنم. فسخ قرارداد من کاملا قانونی بود. برخی دوستان در باشگاه پیکان می‌گویند کار من درست نبوده و فسخ قراردادم غیرقانونی است.

او درباره دلیل فسخ قراردادش با پیکان اظهار داشت: طبق یک بند از قوانین فیفا اگر بازیکنی ۲ ماه حقوق نگیرد، حق دارد قراردادش را یک طرفه فسخ کند. به باشگاه ۲ بار نامه زدم تا دستمزدم را پرداخت کنند، اما اتفاقی نیفتاد. بنابراین پس از مشورت با وکیلم به فدراسیون رفتم و قراردادم را فسخ کردم.

واسعی در واکنش به صحبت‌های مسئولان باشگاه پیکان مبنی بر جریمه ۳۰ درصدی بازیکنان به دلیل شکست‌های متوالی در لیگ نوزدهم و بدهی او به باشگاه گفت: فکر می‌کنم این صحبت‌ها از ریشه بی اساس است. در صورت سقوط تیم به لیگ یک، بازیکنان باید ۳۰ درصد جریمه می‌شدند که این اتفاق رخ نداد. مدیران باشگاه برای من که مبلغ قراردادم ۵۰۰ میلیون تومان بود، درخواست رضایتنامه ۴ میلیاردی کرده بودند. چند بار درباره مبلغ رضایتنامه با مسئولان باشگاه صحبت کردم، اما به نتیجه‌ای نرسیدم و پس از مشورت با وکیلم، به این نتیجه رسیدم که بهتر است قراردادم را یک طرفه فسخ کنم.


بیشتر بخوانید:


بازیکن اسبق پیکان گفت: زمان مدیریت گرشاسبی استقلال راضی شده بود مبلغ رضایتنامه ام را بپردازد، اما کمی بعد محمدی مدیرعامل باشگاه شد و مبلغ رضایتنامه را افزایش داد. تراکتور و فولاد هم به من پیشنهاد دادند که از مدیریت و کادرفنی آن‌ها تشکر می‌کنم، اما به عشق هواداران استقلال، این پیشنهاد‌ها را رد کردم. امیدوارم یک روز بتوانم محبت‌ هواداران استقلال را جبران کنم. با مدیریت استقلال صحبت‌هایی کردم و می‌خواهم ۲ روز صبر کنم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد. اگر تا ۲ روز دیگر اتفاقی رخ ندهد، مجبورم برای آینده ام تصمیم بگیرم، زیرا لیگ کمتر از چند روز دیگر آغاز می‌شود و باید بدنم را آماده کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
اینم نیومده یاد گرفته با یه مصاحبه مدیریت استقلال رو برای موافقت با خواسته هاش تحت فشار بذاره . تو اگه به عشق هوادار میخوای بری استقلال خوب برو دیگه چرا زمان تعیین میکنی اینو که استقلال دنبالت هست رو که دیگه همه میدونند اینم که کسی با استقلال به خاطر قرارداد بستن بازیکنان دارای قرارداد کاری نداره رو هم همه میدونند
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۶:۴۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
این همه بازیکن به استقلال رفتند محبت را جبران کردند یا جیب شان را پر کردن ، این روزها محبت دیگر مفهومی ندارد اگر پول نباشد محبتی نخواهید دید پس واقعیت را بگو . آن بازیکنان سال پنجاه و شصت دیگر نیستند که بخاطر هواداران بجنگند امروز پول می جنگد نه محبت .
آخرین اخبار