در #تهران_ما پیگیری شد؛

مطالبات کارکنان تامین اجتماعی به زودی پرداخت می‌شود

#تهران_ما موضوع پرداخت مطالبات و افزایش ۵۰ درصد حقوق کارکنان و کادر درمان بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان، خواستار رسیدگی پرداخت مطالبات و افزایش ۵۰ درصد حقوق کارکنان و کادر درمان بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی ، شد.

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تاخیر و عقب ماندگی چند ساله در عدم پیگیری اجرای قانون و اخذ مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور برای ترمیم و اعمال افرایش قانونی حقوقی کارکنان، گفت: برای اجرایی شدن این مصوبه و نیز افزایش حقوق نیرو‌های شرکتی سازمان توسط مراجع مربوط این سازمان پیگیری شده و بخشنامه افزایش امتیازات فصل پنجم آیین نامه و افزایش امتیارات خدمت در مناطق جنگ زده بعد از چند سال تاخیر، ابلاغ شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: نیاز است به سرعت، برای صدور بخشنامه "افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان سازمان تامین اجتماعی" که در شورای حقوق و دستمزد مصوب شده است، اقدام کنیم. حدود ۴۱ روز از ابلاغ مصوبه افزایش حقوق کارکنان گذشته است و باید بخشنامه نهایی ابلاغ شود.

سالاری با اشاره به اینکه باید یک استان به صورت نمونه افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان را اجرا کند تا بازخورد‌ها را دریافت کنیم، گفت: اگر نیاز به اصلاح بود اصلاحات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف در سال‌های قبل افزایش ۳۵ درصدی داشته‌اند، گفت: ما موفق شدیم امسال مصوبه افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان را به دست آوریم. البته نظام پرداخت سازمان تامین اجتماعی با دیگر دستگاه‌های دولتی متفاوت است چرا که یک نهاد غیر دولتی بوده و باید دقت زیادی در پرداخت انجام شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه صدور بخشنامه افزایش حقوق کارکنان سازمان باید سریع‌تر انجام شود، گفت: در اقدام بعدی افزایش حقوق کادر درمانی و پزشکان در دستور کار قرار می‌گیرد چرا که مطالبات کارکنان سازمان مدت‌هاست که مطرح شده، اما افزایش حقوق کادر درمان به تازگی مصوب شده است.

سالاری خاطرنشان کرد: باید تا ۲.۳ هفته آینده پرونده مطالبات کارکنان سازمان تامین اجتماعی را ببندیم و سپس برای افزایش حقوق کادر درمان بیمارستان‌های تامین اجتماعی اقدام کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار