آموزش حضوری نیمی از دانش آموزان استثنایی مازندران در شرایط کرونایی

رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: نیمی از دانش آموزان استثنایی استان در شرایط کرونایی به صورت حضوری تحصیل می‌کنند.

قاسمی رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: نیمی از دانش آموزان استثنایی در شرایط کرونایی به صورت حضوری و نیمه حضوری و بقیه دانش آموزان به صورت مجازی و درس نامه‌ای در قالب بسته‌های آموزشی تحصیل می‌کنند.

او افزود: والدین دانش آموزان در همه شکل‌های آموزشی به عنوان دستیار آموزش دیده، پیگیری آموزش فرزندان را در خانه بر عهده دارند.


بیشتر بخوانید


قاسمی با بیان اینکه در همه شهر‌های مازندران مدارس استثنایی دایر است، گفت: ۴۹ مدرسه شهری و ۱۴ مدرسه در روستا‌های استان واقع شده است که در مدارس پیش دبستانی و ابتدایی دانش آموزان از نظر جنسیت به صورت مختلط تحصیل می‌کنند، اما در دوره‌های متوسطه مدارس از نظر جنسیت مجزا هستند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران با بیان اینکه هر دانش آموز با توجه به نوع معلولیت در کلاس خاص خود درس می‌خواند، افزود: حدود هزار نفر کادر آموزشی، توانبخشی و اداری به ارائه خدمات به این دانش آموزان در مازندران می‌پردازند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار