مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی در حال برگزاری است

مصاحبه دکتری سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ سلامت افراد به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبان و استادان، مصاحبه دکتری سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

داوطلبان از طریق سامانه تعبیه شده به همین منظور، با گروه مصاحبه کننده به صورت مجازی در اتاق مصاحبه حاضر می شوند و مصاحبه انجام می‌شود.

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بدون هیچ تماسی و با حداکثر ۴ نفر در هر گروه مصاحبه، اقدام به برگزاری مصاحبه می‌کنند.

به منظور حفظ سلامت اساتید و کم کردن حداقل رفت و آمد، تمام اساتید مصاحبه کننده از دانشگاه‌های استان تهران انتخاب شده اند و این اساتید در روز‌های مشخص شده در واحد دانشگاهی و در محل در نظر گرفته شده جهت برگزاری مصاحبه با رعایت فاصله اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدام به مصاحبه داوطلبان می‌کنند.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی در ۳ نوبت د رخصوص جایگزینی مصاحبه‌های دکتری سال ۹۹ با ارزیابی سوابق علمی پژوهشی ارسالی داوطلبان، با ستاد ملی کرونا و کمیته‌های کارشناسی آن و شورای سنجش و پذیرش دانشجو مکاتبه داشته که علی رغم پیگیری‌های متعدد با مخالفت این مراجع روبرو شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی پس از مخالفت مراجع مذکور با جایگزینی مصاحبه ­­­­­­های دکتری و پس از بررسی‌های متعدد، جهت حفظ سلامت داوطلبان، تصمیم به برگزاری مصاحبه‌ها به صورت مجازی گرفت که در این شرایط داوطلبان در منزل یا محل کار خود می‌توانند در روز و ساعت تعیین شده در جلسه مصاحبه شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
دیروز مصاحبه داشتم بدترین مصاحبه ای بود که در دنیا میتوان دید
آخرین اخبار