رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام مطرح کرد؛

ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت هفته ناجا

سرهنگ کوهزادی از ترخیص موقت و تقسیط جرائم وسایل نقلیه توقیفی با بیش از ۱۰ میلیون ریال خلافی از پارکنیگ به مناسبت هفته ناجا در استان ایلام خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:در راستای دستورالعمل صادره از پلیس راهور ناجا و به منظور تسهیل در فرایند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و پرداخت جرائم معوق انباشت شده و رضایت مندی شهروندان از ۲۷ مهرماه خودرو‌های که به دلیل جرائم معوق بیش از ۱۰ میلیون ریال در پارکنیگ توقیف شده اند به صورت موقت ترخیص می‌شوند.

او افزود:به همین منظور اشخاصی حقیقی که وسایل نقلیه آن‌ها به دلیل جریمه معوق بیش ۱۰ میلیون توقیف شده اند می‌توانند با مراجعه به ستاد ترخیص پلیس راهور محل سکونت خود و سپردن تعهد بصورت موقت نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالکان وسایل نقلیه ترخیص موقت ملکفند در بازه زمانی یکساله نسبت به پرداخت جرائم معوق بصورت اقساطی اقدام کنند، عنوان کرد:درصورتی که فرد متعهد درمهلت اعطایی مبادرت به پرادخت جرائم معوق نکند ضمن جلوگیری از ارائه خدمات به نامبرده، بلافاصله شکایت پلیس راهور بصورت سیستمی درسابقه پلاک خودروی وی ثبت می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان، اضافه کرد: این طرح وسایل نقلیه اشخاص حقیقی که به علت جریمه بیش از ۱۰ میلیون ریال در پارکینگ متوقف شده است را شامل شده و به هیچ وجه مالکان سایر وسایل نقلیه توقیفی و موتورسیکلت‌ها که به دلایل دیگری غیر مورد ذکر شده در پارکینگ متوقف شده اند، شامل بهره مندی از مزایای این دستورالعمل نمی‌شوند.

سرهنگ کوهزادی با تاکید بر اینکه مالکان وسایل نقلیه در هنگام مراجعه به ستاد ترخیص بایستی مدارک هویتی خود و وسیله نقلیه را به همراه داشته باشند، بیان کرد: هیچ گونه مدارکی از مالک وسلیه نقلیه به عنوان ضمانت اجرایی اخذ نخواهد شد و صرفا پس از تکمیل فرم تعهد، در شناسامه مالکیت وسیله نقلیه عبارت (شکایت دارد- ترخیص موقت) درج می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.