اعلام آمادگی وزارت دفاع برای کمک به صنایع حمل و نقلی کشور

وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع با تمامی امکانات خود حاضر به همکاری با بخش‌های دریایی، هوایی و ریلی است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار امیر حاتمی وزیر دفاع  گفت: در شرایطی هستیم که باید رویکرد جهادی و خودکفایی را در پیش بگیریم، دشمنان می‌خواستند مانع پیشرفت ما شوند، اما ما با اعتماد به این روش امروز توانسته‌ایم در شرایط خوبی از نظر دفاعی قرار بگیریم.

او ادامه داد: با وجود آنکه دشمنان مشکلات بسیار زیادی برای ما و مردم ایران ایجاد کرده‌اند، اما ما با اتکا به صنعت خودکفایی توانسته‌ایم به جایی برسیم که تمام نیاز‌های خود را تامین کنیم.

امیر حاتمی اظهار کرد: نیرو‌های مسلح در این شرایط نه تنها وابسته نیستند، بلکه کاملا متکی به نیرو‌های داخلی خود هستند و وزارت دفاع یک مجموعه تولیدکننده و صادرکننده با ارزش و دارای دفاتر متعدد طراحی است. دفاتری که نقش موثری در توسعه فناوری ایجاد می‌کنند و ما مجموعه‌های قابل توجهی داریم که این مجموعه‌ها ساز و کار قابل کیفیتی دارند و با استفاده از آن‌ها به کاهش قیمت هم رسیده‌ایم.


بیشتر بخوانید


وزیر دفاع بیان کرد: تلاش ما آن است که تجربه با ارزش خود را در تمامی بخش‌های مختلف کشور از جمله هوایی، دریایی، خودرو و ریلی منتقل کنیم، چرا که اصل این ساز و کار بسیار با ارزش است.

اولویت‌ اصلی دفاع  و در مراحل بعد کمک به سایر صنایع

او اظهار کرد: ما همواره سعی کرده‌ایم از ظرفیت مازاد خود برای راه‌آهن استفاده کنیم، اما برای ما اول دفاع، دوم دفاع، سوم دفاع و در مراحل بعد کمک به سایر بخش‌ها است.

امیر حاتمی گفت: این همکاری با راه آهن منسجم خواهد شد و ما کمک می‌کنیم تا وابستگی‌مان به کشور‌های خارج کم شود و بتوانیم خودکفا شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار