واگذاری تلفن ثابت در روستای امیرآباد بیرجند

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی از نصب تجهیزات کافوری نوری و واگذاری تلفن ثابت در روستای امیر آباد بیرجند خبر داد.

آذری نصر آباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در جهت برقراری ارتباط پایدارتر و همچنین افزایش کیفیت خدمات ارتباطی، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در دستور کار مخابرات منطقه قرار گرفته است.

او افزود: در جهت خدمت رسانی شایسته و بهبود کیفیت خدمات مخابراتی، تجهیزات کافوی نوری در روستای امیرآباد از توابع شهرستان بیرجند نصب و راه اندازی شده است.

آذری نصرآباد با اشاره به اینکه هرگونه توسعه ارتباطات روستایی اعم از تلفن ثابت/همراه و دیتا در تعهد شرکت مخابرات ایران نمی‌باشد تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مخابرات منطقه و موافقت شرکت مخابرات ایران و تامین تجهیزات کافوی نوری با سرمایه گذاری کلان نسبت به توسعه شبکه تلفن ثابت امیرآباد اقدام شده است.


بیشتر بخوانید


مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: با اجرای این طرح کیفیت ارتباط تلفن ثابت مشترکین افزایش یافته و امکان ارائه اینترنت پر سرعت مخابرات (adsl) نیز فراهم شده است.

او عنوان کرد: مشتریان و متقاضیان در خیابان‌های نبوت، امامت و ولایت می‌توانند با مراجعه به دفتر مخابرات روستای امیرآباد نسبت به ثبت نام تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت اقدام نمایند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهابادی
۲۰:۱۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام چراکوچه ولیعصر13خط تلفن نمیاد