۹ سال پیش خاک پاک کرمانشاه به قدوم رهبر معظم انقلاب اسلامی متبرک شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به نهمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه در مهرماه سال ۱۳۹۰، گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه موجب تقویت انسجام، وحدت و همدلی در استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسین خوش‌اقبال روز یکشنبه به مناسبت نهمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه، علاوه بر تقویت انسجام، وحدت و همدلی در استان با توجه به گونه‌گونی و تنوع اقوام و مذاهب در این دیار، پیامی روشن را به چشم دوخته‌گان به تمامیت ارضی و وحدت اجتماعی و سیاسی این مرز و بوم داشت که این پیام همچنان زنده و پویاست.

او گفت: سرکشی، بازدید و حضور رهبر معظم انقلاب در اورامانات تاکید و تائیدی مهم بر جایگاه وحدت اسلامی و همدلی اجتماعی برای حفظ امنیت و تحقق توسعه در تمامی جوانب آن بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: ۹ سال پیش در چنین روزی خاک پاک و غیورپرور کرمانشاه به قدوم رهبر معظم انقلاب اسلامی متبرک شد و برکات و آثاری ماندگار برای استان و در گستره بزرگتر برای نظام اسلامی را همراه داشت.

خوش‌اقبال افزود: در این سفر پرخیر و برکت علاوه بر پایه‌گذاری پروژه‌های عمرانی و تخصیص منابع مالی که نقطه عطفی در توسعه استان کرمانشاه به حساب می‌آمد، دستاورد‌ها و آثار ارزشمند سیاسی، اجتماعی و در مجموع استراتژیک را برای امنیت و اقتدار ملی به همراه داشت که پس از ۹ سال هنوز هم در دل و زبان ناظران پیداست.

او بیان کرد: کرمانشاهی‌ها طعم و خاطره مهرماه سال ۹۰ را هیچ گاه از خاطر نخواهند برد و در این سفر بود که رهبر معظم انقلاب مدال و نشان"سینه ستبری ایران اسلامی" را بر قامت کرمانشاهیان آویختند و چه افتخاری برای مردم استان از این بالاتر و والاتر که به غیورمردی، رشادت و وطن دوستی ستوده شوند.

او گفت: استقبال پرشور، خودجوش و مردمی کرمانشاهیان میهمان نواز و خونگرم از میهمان عزیز خود نیز علاوه بر عینیت وعده الهی در " الفت بین قلوب"، قدرت نرم نظام اسلامی ومردم سالاری دینی را تحقق بخش بود.

او اظهار داشت: امروز؛ با گذشت ۹ سال از آن روز، آثار پر از خیر برکت این حضور در آستانه رسیدن به هفته وحدت، همچنان در میان تمامی جریانات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی، نمود بارزی از انسجام و همدلی را در اذهان تداعی می‌دهد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار