حبیبا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تنها نیمی از بودجه موردنیاز برای تعمیرات خوابگاه‌ها تامین شده است

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: برای تعمیرات خوابگاه‌های دانشگاه به بودجه ۸ و نیم میلیارد تومانی احتیاج داریم که نیمی از آن تامین شده است.

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان برای اختصاص وام‌های دانشجویی هر ساله شرایطی را به دانشگاه‌ها اعلام می‌کند.

او افزود: صندوق رفاه دانشجویی اخیرا تغییراتی را در روند اعطای وام‌های دانشجویی ایجاد کرده است. تعداد ۳۰ وام دانشجویی موجود را صندوق رفاه به ۵ وام تجمیع کرده است. دانشجویان در حال حاضر می‌توانند در سامانه صندوق رفاه درخواست خود را ثبت کنند که بعد از بررسی‌های لازم، دانشگاه شرایط اعطای وام به آنان را اعلام کند.

حبیبا تصریح کرد: وام‌های دانشجویی برای تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اختصاص داده می‌شود و دانشجویان می‌توانند درخواست‌های خود را برای تحقق این امر مطرح کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره تعمیرات خوابگاه‌ها اظهار کرد: امسال تعمیر اساسی ۵ مورد از خوابگاه‌های دانشگاه تهران در دستور کار قرار گرفته است. امیدواریم که تا پایان سال ۹۹ بتوانیم وضعیت خوابگاه‌ها را سامان دهیم.

او با اشاره به بودجه مورد نظر برای تعمیرات خوابگاه‌ها اظهار کرد: برای تعمیرات خوابگاه‌ها برآورد اولیه ما ۸ و نیم میلیاد تومان است که ۴۰ درصد از آن توسط صندوق رفاه دانشجویان، ۳۰ درصد توسط دانشگاه‌ و ۳۰ درصد توسط خیران تامین می‌شود. در حال حاضر نیمی از این مبلغ به حساب دانشگاه واریز شده است و پس از بازدید‌های انجام شده نیمی دیگر از آن هم وارد تامین خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار