جشنواره شعر و داستان انقلاب و حضور نوقلمان در کنار مشاهیر

هم استعداد‌های جوان و هم چهره‌های مشهور داستان‌نویسی، در بخش داستان جشنواره شعر و داستان انقلاب اسلامی شرکت کرده اند.

حسینعلی جعفری دبیر بخش داستان دوازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درباره این جشنواره ادبی گفت: میزان آثار ارسالی به بخش داستان جشنواره شعر و داستان انقلاب اسلامی در حد خوبی بود. هم استعداد‌های جوان و هم چهره‌های مشهور داستان نویسی که کتاب منتشر کرده اند، در این جشنواره حضور دارند.


بیشتر بخوانید


او افزود: کیفیت آثار ارسالی به بخش داستان جشنواره شعر و داستان انقلاب اسلامی نسبت به خود آثار در حد خوبی بود. نویسندگانی از سراسر کشور در جشنواره شرکت کردند و علاقه برای حضور در این جشنواره در مناطق دور از پایتخت هم دیده شد. امسال هم مانند سال‌های قبل مجموعه داستان‌های برگزیده جشنواره شعر و داستان انقلاب در قالب کتاب منتشر خواهند شد.

دبیر بخش داستان دوازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان انقلاب اسلامی ادامه داد: قرار بود اختتامیه جشنواره شعر و داستان انقلاب اسلامی زودتر برگزار شود؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور روند برگزاری جشنواره کوتاه‌تر شد. قرار است اختتامیه در بهمن ماه سال جاری برگزار شود، اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

جعفری بیان کرد: هنوز مشخص نیست مراسم اختتامیه جشنواره شعر و داستان انقلاب اسلامی به صورت حضوری یا مجازی برگزار شود و نمی‌توان به صورت قطعی در این باره حرفی زد. برگزاری حضوری یا مجازی اختتامیه جشنواره شعر و داستان انقلاب اسلامی بستگی به شرایط شیوع ویروس کرونا در زمان برگزاری جشنواره دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.