خودروی غول پیکر Shaman 8x8 ماشینی دوزیست که دریا را هم می پیماید!

در معرفی خودرو آفرود می‌توان گفت که این خودرو در مکان‌هایی بسیار ناهموار و سخت قابل استفاده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در معرفی  خودرو آفرود Avtoros Shaman 8x8 می‌توان گفت: این خودرو وارد آب می‌شود ولی ذره‌ای آب در داخل آن نفوذ نمی‌کند. این خودرو می‌تواند کوچک شده یک مرسدس AMG G63 6x6 باشد. اما در واقع می‌توان این ماشین را یک هیولای ماشینی دانست زمانی که در کنار خودرو AMG G63 6x6 قرار می‌گیرد می‌توان آنها را با فیلم هالک مقایسه کرد، وقتی هالک رو به روی گرگ فنریس می‌ایستاد.

معرفی خودرو آفرود Shaman 8x8

این هیولای ماشینی هشت تایر دارد که هرکدام تقریبا به اندازه یک انسان است. گفته می‌شود Shaman 8x8 می‌تواند شنا کند ولی درواقع به معنای واقعی شنا کردن نیست بلکه وسیله نقلیه دوزیستی است که می‌تواند شناور باشد و در اطراف دریاها حرکت کند. همانطور که گفته شد Shaman 8x8 یک آفرود است و این خودرو با توجه به توانایی‌هایی که دارد، می‌تواند لیست مکان‌هایی که آفرود در تعریف خود دارد را گسترش دهد.

آفرود Shaman 8x8

آفرود Shaman 8x8

این وسیله نقلیه غول پیکر با هشت تایری که دارد باعث شده است رانندگی در ساحل مثل قدم زدن در پارک شود. همچنین هشت چرخ Shaman 8x8 به آفرود این امکان را می‌دهد که روی شن و ماسه‌ها به پهلو حرکت کند. اما این هیولای ماشینی آن قدرها هم که به نظر می‌رسد قدرتمند نیست. موتور دیزلی این خودرو فقط می‌تواند تا ۱۷۰ اسب بخار نیرو تولید کند و دارای یک مخزن سوخت با ظرفیت ۶۸.۷ گالن معادل ۲۷۰ لیتر است. این سرعت می‌تواند فقط تا ۷۱ کیلومتر در ساعت باشد که با یک مخزن کامل می‌تواند سرعت خود را به ۱۲۱۵ کیلومتر برساند.

آفرود Shaman 8x8

آفرود Shaman 8x8

با این حال از Shaman 8x8 نمی‌توان به عنوان یک ماشین مسابقه استفاده کرد چرا که سرعت بالایی ندارد ولی می‌تواند به مکان‌هایی که حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید برود.

آفرود Shaman 8x8


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۱:۳۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
ننوشتید ساخت کدام کشوره؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار