دبیر: تفاهم نامه‌ای برای توسعه رشته کشتی بین ایران و صربستان امضا شده است

رئیس فدراسیون کشتی گفت: تفاهم نامه‌ای برای توسعه رشته کشتی بین ایران و صربستان امضا شده است و امیدوارم این همکاری ادامه دار باشد.

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشورمان در حاشیه دیدار رئیس فدراسیون کشتی صربستان و سفیر این کشور با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مورد تفاهم نامه‌ بین این ۲ کشور برای توسعه رشته کشتی گفت: در ۲ ماه اخیر اطلاعات تفاهم نامه‌ای را با فدراسیون کشتی صربستان تبادل کردیم. فردا به شکل کامل در مورد این تفاهم نامه‌ی خوب توضیح خواهیم داد.

او در مورد رئیس فدراسیون کشتی گفت: «زلیکو تایکوویچ» رئیس فدراسیون کشتی صربستان خودش از قهرمانان و کشتی گیران بزرگ جهان است و در ۱۴ سالی که ریاست فدراسیون کشتی صربستان را بر عهده داشته است، توانسته در کشتی این کشور تحول ایجاد کند. صربستانی‌ها در این دوران موفق به کسب مدال طلای المپیک شده اند و ما نیز می‌توانیم از مدیریت این افراد یاد بگیریم و استفاده کنیم. در طرف مقابل نیز ما می‌توانیم اطلاعات و توانایی‌های خودمان را در اختیار صربستانی‌ها بگذاریم. امیدوارم این همکاری ادامه دار باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار