کسب دو رتبه اول استانی شورا‌های برتر از سوی دانش آموزان اهوازی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از کسب دو رتبه اول استانی شورا‌های دانش آموزی برتر از سوی دانش آموزان این ناحیه خبر داد.

 یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه شورای دانش آموزی به عنوان یکی از ارکان مدرسه مورد توجه قرار گرفته است،گفت: با توجه به توانمندی نسل جوان و ایجاد محوریت در مدرسه و به منظور مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی، پرورشی، انظباطی و ایجاد رابطه دانش آموز با عوامل اجرایی مدرسه شورای دانش آموزی تشکیل می‌شود.

او  زمینه سازی رشد مهارت فردی، اجتماعی و توسعه همیاری در امور آموزشی و پرورشی بین دانش آموز و مدرسه را از اهداف دیگر تشکیل شورای دانش آموزی دانست و بیان داشت: مستندات شورا‌های دانش آموزی جهت ارزیابی نهایی به استان ارسال و پس از بررسی، دانش آموزان این ناحیه دو رتبه اول استانی را از آن خود کردند.

معتوکی با اشاره به اینکه ناحیه ۴ اهواز چهارمین سال متوالی، کسب رتبه‌های برتر را از آن خود می‌کند، افزود: در مقطع متوسطه اول دختر دبیرستان گلچهره و مقطع متوسطه دوم دختر دبیرستان یادگار امام (ره) توانستند رتبه اول استانی را در شورا‌های دانش آموزی برتر در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ کسب کنند.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز کسب در پایان این موفقیت را به کلیه دانش آموزان، والدین و معلمان تبریک گفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.