یک فوتی به آمار جان باختگان کرونا در مهاباد اضافه شد

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با فوت یک بیمار دیگر در شهرستان مهاباد آمار قربانیان کرونا ویروس به ۱۴۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: در شبانه روز گذشته یک مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در مهاباد ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ مجموع جان باختگان این ویروس به ۱۴۲ نفر افزایش پیدا کرد.

آقاپور با اشاره به افزایش ۲۴ نفری تعداد فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی، افزود: تعداد کل فوت‌شدگان در استان به هزار و ۲۵۲ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۰ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند، اضافه کرد: طبق آخرین آمار از ۹۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان ۲۲۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۵۲ نفر هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

آقاپور به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید کرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.