بیش از ۳ هزار مهابادی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد از ثبت نام ۳ هزار و ۱۵۵ واحد آسیب دیده ناشی از کرونا در سامانه کارا خبر داد.

بارزان دانشمند رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۳ هزار و ۱۵۵ نفر در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که از این تعداد هزار و ۷۵۰ نفر شامل بیمه بیکاری شدند.

دانشمند با بیان اینکه بخش عمده مشمولان بیمه بیکاری هم اکنون بر سرکار‌های و فعالیت خود بازگشته‌اند، افزود: تاکنون ۱۰۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات کرونا به واحد‌های صنفی آسیب‌دیده از ویروس کووید-۱۹ در این شهرستان پرداخت شد.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد اضافه کرد: هم اکنون ۲۰۰ پرونده دیگر طی آخرین مرحله برای متقاضیان بیمه بیکاری ناشی از کرونا در دست تکمیل و برای تایید نهایی به استان ارسال خواهد شد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه مهلت ثبت نام مقرر شده برای صاحبان واحد‌های صنعتی و صنفی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تا پایان مهرماه سال جاری است، بیان کرد: این واحد‌ها در شهرستان باید هرچه سریع‌تر قبل از اتمام مهلت تعیین شده در سامانه کارا ثبت نام کنند.

در شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد بیش از ۲۰ هزار بیمه شده کارگری وجود دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.