پیام‌های دریافتی در بیست و دوم مهرماه؛

از بی‌عدالتی در حق کارگران عسلویه تا مشکل دانلود نشدن فیلم‌های آموزشی از سایت شبکه چهار

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و دوم مهرماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


تست prc در پرواز خارجی
با توجه به اینکه ۴۸ ساعت قبل از پرواز خارجی (تهران/بغداد) باید تست prc (کرونا) داده شود و زمانی که تست مثبت است اجازه پرواز نمی‌دهند و هزینه پرواز رو هم نمی‌دهند و همچنین زمان پرواز رو تغییر نمی‌دهند در صورتی که یک از شرایط موجود در سایت شرکت هواپیمایی ماهان مجاز بودن تغییر زمان پرواز یک مرتبه است، ولی عمل نمی‌کنند؛ و در این شرایط سخت چرا باید ۷ میلیون هزینه برنگردد.



هدیه گوگل به کاربران
طی چند روز اخیر پیامی برای کاربران گوگل فرستاده شده که خبر از برنده شدن آیفون ۱۱ می‌دهد. اما این خبر جعلی بوده و هیچ‌کس تا به حال موفق نشده این هدیه رو دریافت کنه. برخی موارد هم کلاه‌برداری و خورده شدن شارژ از این طریق خبر دادند.



سایت ایران‌خودرو
سلام. برای ثبت‌نام در سایت ایران‌خودرو که بتوانیم ماشین ثبت‌نام کنیم برای هرکسی که من می‌شناسم حداقل ۲۰ نفر رو امتحان کردم خطای عدم همخوانی کد پستی با کد منطقه شهرداری رو میزند. یعنی نمی‌زارند حتی کسی ثبت‌نام بکنه که بخوان قرعه‌کشی کنند.


 

تحویل خودرو
پارسال خودرو نیسان ثبت‌نام کردم امسال تکمیل وجه کردم، ولی ماشین را تحویل نمی‌دهند. زنگ هم می‌زنیم میگن ماشینتان، اما دست ما است فقط پلاک نمی‌شود. یعنی چی این چه وضعیه الآن که از ما پول گرفتن نمی‌زارید ماشین پلاک بشه خوب همان اول نزارید از مردم پول بگیرند‌.



حقوق
با سلام حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری چندین برابر شد، اما حقوق مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی... با ۳ فرزند و اینکه همسرم فوت کرده ۲۲ سال چگونه زندگی بگذرانم.


 

قیمت گلابی!
سه روز پیش برای خرید میوه به مغازه رفتم و بعد از خرید نگاهی به فاکتور انداختم و متوجه قیمت گلابی شدم که زده بود کیلویی ۴۳ هزار تومان. فکر کردم اشتباهی رخ داده و برای همین دوباره به مغازه رفتم و از مغازه‌دار پرسیدم قیمت را و گفت کیلویی ۴۳ تومان! و جالب اینجاست که قیمت گلابی رو بالاش نزده بودن که موقع خرید ببینیم. مغازه هم واقع در تقاطع بزرگراه همت و امام علی خیابان برادران شهید محمدی بعد از خیابان نعیم هست.


 

خبری که کاربران فضای مجازی را به وحشت انداخت
چند روزی است خبری در مورد فردی که در فضای مجازی با پروفایل عروسکی به نام مومو و با شماره‌های متفاوت به پیوی افراد می‌رود و پیامِ: «با من بازی می‌کنی» را ارسال می‌کند که به گفته‌ی کاربران فضای مجازی با خواندن این پیام او شمارا هک کرده و تهدید به کشتن می‌کند.
پلیس فتا باید پیگیر باشد؟!


 

مشکل ساخت مسکن روستایی
سلام لطفاً دولت به کسانی که جواز ساخت مسکن دریافت کردند حواله خرید میلگرد و آهن بدهد تا مجبور به خرید گران از بازار آزاد اسیر این‌همه دلال نشوند بلکه بتوانند سرپناهی برای خانواده بسازند.


 

عدم تحویل و انجام تعهد موسسه پرش
سلام وقت بخیر در مورخ ۹۹/۰۶/۲۰از شرکت آموزشی پرش برای سه مقطع تحصیلی بسته آموزش خریدم و تمام وجه را پرداخت کردم، ولی تاکنون ارسال نشده و هر وقت زنگ می‌زنم تحریم و کرونا را بهانه می‌کنند و کسی پاسخگو نیست در صورتی که هر شب از تلویزیون آگهی تبلیغاتی پرش پخش میشه و از مردم پول می‌گیرند و بسته ارسال نمی‌کنند از اول سال تحصیلی حدود ۳۵روز میگ ذره و خبری نیست و تا امروز ارسال نشده لطفاً رسیدگی شود خدا می‌داند چقدر مشکل بود تهیه کردن وجه بسته آموزشی



کرونا
با عنایت به شیوع بالا و همه‌گیر ویروس منحوس کرونا و علی رقم توصیه مسئولین در خصوص بسته شدن قهوه‌خانه‌ها در این ایام، ولی در تهران_میدان رسالت_خیابان هنگام_ابتدای ورودی شمیران نو یک قهوه‌خانه سنتی به نام"شب‌های الغدیر" وجود دارد که ظاهراً بسته است، ولی در داخل مغازه به راحتی قلیان مشترک سرو می‌شود و روزانه مشتری‌های زیادی دارد. خواهشمند است در صورت صلاحدید نسبت به پیگیری این موضوع اقدامات لازم را معمول بفرمایید.


 

مشکل دانلود نشدن فیلم‌های آموزشی از سایت شبکه چهار
وارد سایت شبکه چهار میشی همه ویدیو‌های آموزشی بهم ریخته هست و ویدیو‌های آموزشی سال گذشته با سال جدید قاطی شده است. باید یک سایت‌تر تمیز درست کنید تا بفهمیم مثلاً زبان درس چند تدریس شده فقط تیتر‌های آموزش‌ها فرق دارند زمانی هم میخوای یک فیلم آموزشی دانلود کنی ویدیو نمی‌آید و اصلاً نشان نمی‌ده واقعاً این چه وضعشِ یک سایت درست نمیتونین درست کنید؟



بازنگری حقوق مستمری‌بگیران
از وزیر کار می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر بازنگری در همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران را عملی کند با حقوق دو میلیون ششصد دیگر قادر به زندگی نیستیم گرانی‌ها به طرز عجیبی بالا رفته دولت هم کاری نمی‌کند زندگی برایمان از مرگ سخت‌تر شده ایکاش هرچه زوتر کرونا بگیریم و از دست این زندگی ذلت‌بار خلاص شویم.


 

بی‌عدالتی در حق کارگر
سلام ... من کارگر هستم که در این شرایط بیماری کرونا گرانی تحریم‌ها در گرمای عسلویه کار می‌کنم اینجا شرایط بدی هست از خوردن حقمان به دست شرکت و پیمانکاران گرفته تا حقوق پایین فشار کاری بالا ناامنی شغلی اگه حقوقمان رو هم ندادند اگه اعتراض بکنیم اخراج میشیم الآن من مونتاژکارم باید ۲۴ روز ۶۵۰۰۰۰۰ تومان بدن ۴۵۰۰۰۰۰۰ بقیه رو پیمانکار می‌خورد توی این بیماری روی زمین خاک غذا می‌خوریم بیاید به حقوق کار گران رسیدگی کنید.



مدافعان دروغین سلامت
چرا اینقدر مدافعان سلامت رو با شهیدان مقایسه می‌کنید اصلاً قابل قیاس نیستند. یک سری به بیمارستان چناران بزنید بعضی هاشون که اصلاً نه ماسک نه بهداشت و نه اخلاق چه برسه به مدافعیت. تازه مامان من تو بخش قلب بود خدا به داد مریض‌های کرونایی برسه. تازه باید همراهی هم داشته باشن توی این اوضاع کرونایی. پس هی دائم نگین تو خونه باشین. اون پرستار‌هایی که همش ازشون میگین اگه حضور مفیدی داشته باشن که نمیگن بیمار باید همراهی داشته باشد.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار