لیگ ملت‌های فوتبال اروپا؛

کرواسی - فرانسه؛ یاران مودریچ به دنبال انتقام ۲ جانبه/ ایتالیا - هلند؛ جنگ صدرنشینی در برگامو

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های فوتبال اروپا امشب ۶ مسابقه در سطح اول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا امشب ۱۹ مسابقه در سطح‌های مختلف برگزار می‌شود که ۶ مسابقه در دسته اول خواهد بود.

کرواسی - فرانسه (ساعت ۲۲:۱۵)

در حساس‌ترین مسابقه امشب اروپا، تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی در گروه سوم از سطح یک، به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار از ساعت ۲۲:۱۵ در استادیوم ماکسیمیر (زاگرب کرواسی) برگزار می‌شود.

بازی فرانسه و کرواسی یادآور فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. در آن دیدار فرانسه با نتیجه ۴ بر ۲ حریف را شکست داد و عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد. کرواسی در بازی رفت هم با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد تا به دنبال انتقام همه جانبه از حریف قدرتمند خود باشد.

کرواسی در بازی اول خود نیز در لیگ ملت‌های اروپا شکست سنگینی را برابر پرتغال تجربه کرد. آن‌ها با حساب ۴ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کردند. آن‌ها سپس در آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک برابر سوئد به پیروزی برسند.

فرانسه در بازی اول خود در شب پنالتی خراب کردن گریزمان، با تک گل امباپه سوئد را مغلوب کرد. آن‌ها سپس کرواسی را شکست دادند و در بازی سوم، برابر پرتغال به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند.

آنته ربیچ و شیمه ورسالیکو به دلیل مصدومیت و مارسلو بروزویچ به دلیل محرومیت نمی‌توانند کرواسی را در این مسابقه همراهی کنند. اوپامکانو هم تنها غایب فرانسوی‌ها خواهد بود.

فرانسه ۱۰ مسابقه آخر خود را بدون شکست پشت سر گذاشته و در ۹ دیدار حداقل یک گل را وارد دروازه حریفان کرده است. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده بیورن کویپرس خواهد بود.

ترکیب احتمالی فرانسه: لوریس، واران، کیمپمبه، پاوارد، دینیه، پوگبا، کانته، رابیو، گریزمان، امباپه و مارسیال

ترکیب احتمالی کرواسی: لیواکوویچ، ویدا، لوورن، باریسیچ، یدواج، کوواچیچ، مودریچ، پریشیچ، پاسالیچ، ولاسیچ، پتکوویچ

در دیگر مسابقه این گروه تیم‌های ملی پرتغال و سوئد به مصاف یکدیگر می‌روند. کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم پرتغال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در این مسابقه غایب است. در جدول این گروه پرتغال و فرانسه ۷ امتیازی هستند و کرواسی با ۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.


بیشتر بخوانید


ایتالیا - هلند (ساعت ۲۲:۱۵)

تیم‌های ملی ایتالیا و هلند در گروه اول از دسته یک لیگ ملت‌های اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی در استادیوم آتلتی آتزوری دایتالیا برگزار می‌شود. آنتونی تیلور داور مشهور انگلیسی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

شاگردان مانچینی (سرمربی ایتالیا) با ۵ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند. آن‌ها ابتدا مقابل بوسنی به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند و پس از پیروزی برابر هلند، مقابل لهستان به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند.

در طرف مقابل، هلند ابتدا با تک گل برخواین، لهستان را شکست داد و پس از شکست مقابل ایتالیا، برابر بوسنی به نتیجه تساوی بدون گل رسید. در این گروه ایتالیا با ۵ امتیاز صدرنشین است. هلند و لهستان هم ۴ امتیازی هستند.

ایتالیا که از زمان حضور مانچینی به عنوان سرمربی، دوران متفاوتی را سپری می‌کند، ۸ بازی از ۱۰ مسابقه آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آن‌ها همچنین در ۹ بازی از ۱۰ دیدار آخر خود حداقل یک گل را وارد دروازه حریفان کرده اند.

کاستروویلی به دلیل مصدومیت و بلوتی به علت محرومیت نمی‌توانند ایتالیا را در این مسابقه همراهی کنند. همچنین تست کرونای استفان شعراوی مثبت شد تا این بازیکن هم بازی با هلند را از دست بدهد. "مارتن درون" هم تنها غایب هلند برای این بازی خواهد بود.

ترکیب احتمالی ایتالیا: دوناروما، کیلینی، بونوچی، بیراگی، فلورنزی، وراتی، جورجینیو، بارلا، ایموبیله، کیزا و استفانو سنسی

ترکیب احتمالی هلند: سیلسن، فندایک، دیفرای، بلیند، دومفرایس، دی یونگ، واینالدوم، فن دبیک، دیپای، برخواین و پرومیس

در دیگر مسابقه این گروه، تیم‌های ملی بوسنی و لهستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در گروه دوم سطح یک هم ۲ مسابقه برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی انگلیس و بلژیک به ترتیب مقابل دانمارک و ایسلند قرار خواهند گرفت. در این گروه انگلیس با ۷ امتیاز صدرنشین است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار