اجرای طرح نهضت آسفالت در روستا‌های شعیبیه شوشتر

فرماندار شوشتر از اجرای عملیات نهضت آسفالت در قالب آسفالت معابر، جوی و جدول و پیاده روسازی در روستاهای بخش شعیبیه این شهرستان خبر داد.

حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت رسیدگی به روستا‌های این شهرستان گفت: پیگیری طرح نهضت آسفالت در بخش شعیبیه شوشتر در دستورکار قرار گرفت.

او با تقدیر از پیگیری‌های غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: این پروژه هم اکنون در روستا‌های این بخش در حال اجرا است.

پنبه دانه پور با اشاره به پایان عملیات طرح نهضت آسفالت در روستای ابوطیور ۳ این بخش با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال، اظهار داشت: طرح مذکور در قالب آسفالت معابر، احداث جوی و جدول و پیاده روسازی اجرایی شده و در چندین روستای دیگر همچنان ادامه دارد، این در حالی است که معابر این روستا‌ها در گذشته فاقد آسفالت بودند و اهالی در فصل بارندگی با مشکلات متعددی مواجه می‌شدند.

فرماندار شوشتر با بیان اینکه طرح نهضت آسفالت معابر روستا‌های شعیبیه همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: عملیات آسفالت جاده‌های روستایی در این بخش نیز که در سیلاب خسارت دیده بودند هم اکنون در حال انجام است و در صورتیکه مشکل خاصی بوجود نیاید، به زودی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار