روحانی در جلسه هیئت دولت:

می‌توانیم از یکشنبه آینده اسلحه بخریم یا بفروشیم/ سامانه جامع تجارت آذرماه امسال افتتاح می‌شود

رئیس‌جمهور گفت: از یکشنبه آینده یعنی ۲۷ مهرماه میتوانیم اسلحه از هر کسی خواستیم بخریم یا بفروشیم.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: در هفته پایانی ماه صفر و ایام رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص)، شهادت امام مجتبی (ع) و همچنین شهادت مولای ما حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، هستیم لازم می‌دانم از همه مردم متدین و فهیم و عاشق خاندان رسالت تشکر کنم که در دوران عزاداری اربعین همه استاندارد‌ها را مراعات کردند و علیرغم اشتیاقی که به زیارت ابی عبدالله‌الحسین داشتند، راهپیمایی و مجالس عزا، راهپیمایی به عراق انجام نشد و عزاداری‌ها هم در چارچوب دستورالعمل‌های بهداشتی انجام گرفت.

وی تاکید کرد: از مردم خواهش می‌کنیم که در ایام پایانی ماه صفر و ایام مصیبت و عزایی که در پایان ماه داریم همچنان همه دستورات بهداشتی را مراعات کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: پیامبر (ص) همه سنن نادرست را زدود و از بین برد، تبختر‌های نابجا، غرور‌های نابجا و آنچه که متاسفانه در آن جامعه نسبت به زنان و جوانان روا می‌شد و می‌دیدید که حتی به خود اجازه می‌دادند دختران را زنده به گور کنند، پیامبر عظمتی همسان مردان به زنان داد و این کار، کارِ‌کوچکی نیست. جامعه‌ای که دختر را ننگ می‌دانست تبدیل شد به آنکه تولد دختر را رحمت می‌نامید و می‌دانست این دختر رحمت را در این خانه آورده، احترام پسران و دختران مساوی شد و عبادت هر دو یکسان شد و حقوق آن‌ها حقوق عادلانه شد.

وی اضافه کرد: پیامبر بهداشت و نظافت را به عنوان یک الگوی مهم برای مردم تثبیت کرد، الگویی که جامعه اروپا بعد از قرن‌ها به حمام نرفتن افتخار می‌کرد. لویی چهاردهم می‌گفت یک سال تمام است که بدن من آب ندیده و حمام نرفته ام و بعد از قرن‌ها به این‌ها افتخار می‌کردند. پیامبر آن روز نظافت و پاکیزگی و شستن حداقل پنج نوبت دست و صورت را برای نماز‌های پنجگانه و در شرایطی غسل را برای مردم واجب کرد و در همه حال نظافت را به عنوان یک اصل برای مردم تبیین کرد، آزادی را، مشورت با مردم را مورد تاکید قرار داد و هیچ کار مهمی را بدون مشورت با مردم انجام نداد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این ایام تلاش زیادی کردیم برای اینکه اقتصاد ما مسیر دیجیتالی را بپیماید و در یک بخش از این اقتصاد دیجیتال و زندگی دیجیتال در شرایط امروز کرونایی، تا آنجا که می‌توانیم باید تماس‌های حضوری را به حضور در فضای مجازی تبدیل کنیم، بحمدالله این هفته سامانه‌ای را افتتاح کردیم که همه مدارک تحصیلی دانشگاهی تحصیل‌کنندگان در این سامانه ثبت و ضبط شده است.

وی افزود: البته اطلاعات این سامانه از سال ۹۲ به بعد آماده است، ولی به تدریج تکمیل می‌شود و می‌رود برای سال‌های قبل، دیگر نیاز نیست شخص این همه کپی مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس را در کیف کند و هر جا می‌رود ۴ تا کپی تحویل دهد و تازه آن شک کند و بگوید اصل‌اش را بیاور و تازه با دانشگاه مکاتبه کند، هیچ چیز دیگری نیاز نیست، این سامانه، در اختیار همه است و هرکه می‌خواهد با کدی که در اختیار جایی که نیاز است، می‌تواند همه تحصیلات او را کامل در این سامانه ببیند، این قدم مهمی بود که چندی بود دنبالش بودیم و دیروز بحمدالله این سامانه افتتاح شد.

رئیس جمهور اظهار کرد: سامانه دیگری که در ۹ آذر سال ۱۳۹۹ افتتاح خواهد شد، سامانه جامع تجارت خواهد بود و این سامانه‌ای است که من سال‌ها و ماه‌هاست دنبال آن هستم تا از روزی که کسی ثبت سفارش می‌کند تا آن مغازه‌ای که آن جنس را به فروش می‌رساند بتوانیم در آن سامانه ببینیم؛ گمرک، بخش‌های دیگر، انبارداری‌های دیگر، بحث احتکار، بحث اینکه این جنس کجا رفته و تمام انبار‌های کشور، باید زیر سلطه این سامانه قرار بگیرد.

وی افزود: تمام اقدامات بانک مرکزی باید در چارچوب سامانه جامع تجارت قرار بگیرد، همه دستگاه‌هایی که بنا بوده در طول این مدت تلاش کنند را دیروز مرور کردیم و امروز برای آن دوستانی که خوب کار و تلاش کردند، تقدیرنامه ارسال می‌شود و از آن‌هایی هم که عقب هستند، سوال می‌شود چرا عقب هستند، بعضی از دستگاه‌های ما از برنامه عقب هستند؛ کسی فکر نکند این مسئله اختیاری است، دولت الکترونیک یک وظیفه بزرگ برای همه ماست. آموزش و پرورش ما در داخل سامانه‌های مجازی امروز فعالیت می‌کند، بهداشت و درمان و سلامت در این سامانه فعالیت می‌کند. کسب و کار و رفاه مردم و آنچه خدمات برای مردم است باید داخل این سامانه بیاید. البته آب و برق و گاز که جداگانه است، همه این‌ها در یک سامانه جامع جمع می‌شود، همه آنچه از طرف مردم باید پرداخت شود، الکترونیکی می‌شود. کار بزرگی بود که برای شفافیت، مبارزه با فساد، آرامش و راحتی مردم انجام گرفت.

روحانی با بیان اینکه در روز دوشنبه این هفته هم افتتاح مهمی داشتیم که متفاوت با سایر افتتاح‌ها بود اظهار کرد: این افتتاح مربوط به همه کاری بود که در این ۱.۵ سال برای سیل فروردین ۹۸ انجام شده بود. این یکی از افتخارات بزرگ دولت است که در خسارت سیل بی‌نظیر سال ۹۸ که ۲۵ استان ما را گرفتار سیل کرد و ۳، ۴ استان با مشکلات بسیار بزرگ عظیم مثل خوزستان، لرستان، گلستان که مشکلات بسیار زیادی را پیدا کردند، کار‌های لازم انجام شد؛ تمام خانه‌ها و مراکز تجاری و جاده‌ها، ابنیه و مراکز تخریب شده ساخته شده است. فقط خانه‌ها و ابنیه مردم ۱۵۷ هزار واحد بوده، که ۶۶ هزار واحد از نو ساخته شده و حدود ۹۹ هزار واحد دیگر هم ترمیم شده و همه ساختمان‌ها به مردم تحویل داده شده است. ۱۵ هزار کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی در این مدت تکمیل شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: مردم به خانه بهتر، مستحکم‌تر و به خانه ای که به دلیل سیل به جای امن‌تر تغییر کرده برگشتند. دیدیم در زلزله کرمان آنجا‌هایی که چند سال پیش بنیاد مسکن ساخته بود. وقتی زلزله آمد آن ساختمان‌ها هیچ دست نخورد. ولی ساختمان‌های دیگر تخریب شد، نه اینکه خانه ساخته شده بلکه خانه بهتر ساخته شده است. البته می‌دانم مردم ما زحمت فراوان و زجر فراوان کشیدند.

روحانی گفت: به ملت عزیز ایران این خبر خوش و تبریک را عرض می‌کنیم که ۱۰ سال تحریم ظالمانه تسلیحاتی یکشنبه هفته آینده رفع خواهد شد و ۲۷ مهرماه دیگر تحریم تسلیحاتی نداریم، شما مردم می‌دانید که ۴ سال سر این با آمریکا جنگیدیم. ۴ سال آمریکا به این در و آن در می‌زد برای اینکه روز ۲۷ مهرماه اتفاق نیفتد، اما چند روز دیگر این روز اتفاق خواهد افتاد که این بخاطر ایستادگی مردم و تلاش همه مسئولین و دیپلمات‌های ماست که آمریکا موفق نشد. آن‌هایی که می‌گویند برجام برای ما چه کرده این یکی از کار‌های برجام است که تحریم تسلیحاتی را برداشت. از یکشنبه می‌توانیم اسلحه‌مان را به هر که خواستیم بفروشیم و از هر که خواستیم اسلحه بخریم. این یکی از آن اقدامات مهمی بود که دولت تدبیر و امید انجام داد.

رئیس جمهور بیان کرد: شما الان ببینید در افغانستان چه خبر است، ببینید غرب و شرق افغانستان دست کیست و شرایط بسیار خطرناکی که امروز در افغانستان با آن مواجه هستیم.این‌هایی که ادعا می‌کردند ما آمدیم داعش را در منطقه از بین ببریم، دیدیم چه کار کردند. آن مردم فداکار عراق و سوریه و عزیزان رزمنده ما بود که در کنار آن‌ها جنگیدند و داعش را برکنار کردند.

وی گفت: آمریکا بگوید در سیاست خارجی در ۴ سال گذشته یک موفقیت به دست آورده است همین یک موفقیت را بگوید کجاست، در تمام موارد شکست خورده است. در برابر ملت فلسطین، ملت عراق، ملت سوریه شکست خورده است، همه جا شکست خورده است و یک موفقیت ندارد جز با زور.

روحانی افزود: آن شرایطی که می‌بینید با لحن بی‌ادبانه که حتی مدیر یک جمع کوچک نیز از آن لحن و از آن کلمات استفاده نمی‌کند، نسبت به ملت بزرگ و شریف ایران سخن می‌گوید، معلوم است که ملت ایران این‌ها را عصبانی کرده و به زانو در آورده است.

 رئیس جمهور تاکید کرد: مردم ما امروز در فشار اقتصادی هستند اما دولت همه توان خودش را برای تأمین ارز کالای مورد نیاز جامعه به کار برده و به کار خواهد برد و لحظه‌ای از درد و مشکل و مصائب مردم، غافل نیست. هر چه در توان داشتیم عمل کردیم. در برابر کرونا، هر چه توان داشتیم عمل کردیم، کادر درمانی، پزشکان و پرستاران، نیرو‌های مسلح، مدیران و بخش‌های اقتصادی و شرکت‌های دانش‌بنیان ما هر چه توانستیم انجام دادیم و هر چه بتوانیم انجام می‌دهیم و به نوکری و خدمت برای مردم افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: از همه وزرا و مسئولین و از همه آن‌هایی که بار سنگین مسئولیت بر دوش دارند خواهش می‌کنم، با قدرت و با همه توانمندی و با استمداد از روح پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)، امام مجتبی (ع)، مولای ما علی بن موسی الرضا (ع)، این بار را به مقصد برسانیم و مشکل مردم را کاهش دهیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت فقط شعار نمی‌دهد اظهار کرد: امسال گندمی که از کشاورز خریدیم نسبت به پارسال ۷ درصد افزایش دارد. پس شرایط کشاورزی ما امروز بهتر است و حتی در تولید گندم ما نسبت به پارسال یک قدم جلو هستیم و خرید گندم ما ۷ درصد افزایش پیدا کرده است. در زمینه تولید و فروش و بسیاری از زمینه‌ها. مخصوصاً در زمینه صنعت رشد داریم و در این یک ماهی که گذشته نسبت به ماه مشابه پارسال در تولید ۱۱ درصد و در فروش ۱۴ درصد رشد داریم. در ۶ ماهه اول امسال در بخش صنعت، ۶.۴ رشد و در فروش رشد ۸ درصدی داریم. در بخش‌های مختلف فولاد از ۳ تا ۹ درصد در این ۶ ماهه نسبت به سال گذشته تولید اضافه داشتیم پس فقط نمی‌گوییم و در مقام عمل هم همه کارگران و کارگاه‌ها، کشاورزان، مدیران ما تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: صادرات غیرنفتی ما در این یک ماه اخیر یعنی ماه شهریور نسبت به ماه مرداد ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است. روند صعودی افزایش صادرات غیرنفتی شروع شده است. در ۶ ماهه دوم ان‌شاء الله شرایط ما بهتر خواهد شد و از لحاظ اقتصادی تلاش‌ها مستمرانه به نتیجه خواهد رسید.

رئیس جمهور تاکید کرد: آن‌هایی که می‌گویند مردم خسته شده اند و می‌خواهند کشور را رها کنند و بروند و حرف‌های ناروایی می‌زنند، بدانند که تقاضای سرمایه‌گذاری در کشور ما در ۶ ماهه امسال نسبت به ۶ ماهه پارسال ۳۷ درصد رشد دارد و پروانه بهره‌برداری نسبت به پارسال ۸ درصد رشد دارد؛ درست است که مردم مشکلات دارند و احساس فشار و سختی می‌کنند، اما به این آمار و ارقام هم توجه کنند که دولت با همه توان در سال جهش تولید تلاش می‌کند و به این تلاش ادامه می‌دهد.

روحانی ادامه داد: در تولید، صادرات غیرنفتی، مبارزه با کرونا و همه جا وقتی ما موفق می‌شویم که همه دست به دست هم دهیم و همدیگر را یاری و کمک کنیم، اگر در بحث کرونا مقرراتی می‌گذرانیم که این مقررات محدودیت‌ها را اضافه می‌کند، مردم ما بدانند فقط به دلیل سلامت خودشان و عزیزانشان است و فقط می‌خواهیم مردم در سلامت بمانند، نمی‌خواهیم کسی اذیت بشود. این محدودیت‌ها جزء لوازمی است که برای سلامت لازم می‌دانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامین رامین رامین
۰۰:۳۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
حتی پولی که بدهکار هستن نمیدن بعد میخای اسلحه بدن تازه بفروشن به فرض محال که چی ؟ نون و آب میشه واسه ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
نفری یه اسلحه بدید خودمون رو خلاص کنیم از شر این گرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
مرغ شده ۲۶ تومن تو برو اسلحه وارد کن...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۴۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
من نمی دونم این چه نوع تحریمی هست که شما می گید دارو به ما نمی فروشند ولی اسلحه رو می فروشند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خب دیوانه
وقتی نمیتونیم پولش رو وارد کنیم و باید چمدون چمدون بیاریم
وقتی همه میترسن از مراوده
این چه جای خوشحالی یا شادی داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
F
۲۳:۴۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
مردم در عذابند.نان را جایگزین سلاح کنید.ما خودمان سلاح می‌سازیم بهتر از بیگانگان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
دولت بی تدبیر ونامید کننده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
یعنی چی میتونیم اسلحه بخریم و بفروشیم؟
یعنی میریم سوپری محله میگیم آقا ببخشید یدونه کلانش بده با 100 تا گلوله اضافه؟
ببخشید آقا فشنگ فلفلی داری؟
خشاب نمکی چند؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین قبادی
۲۳:۰۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
از یکشنبه میتونن وارد بازار پر سود ارمنستان و آذربایجان بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
اوکی
Iran (Islamic Republic of)
مهر
۲۲:۵۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
وای خوش به حالمون مشکلات حل شد با فروش و خرید اسلحه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خبر از زندگی مردم دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
باشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۳۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خدارو شکر از خودرو و طلا سخن تگفت. وگرنه از صبح نرخ خودرو و طلا دوبل میشد. من اگر جای ایشان بودم این چند وقت رو زیاد سخن نمیگفتم.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۲۱:۳۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
والا فعلا ما توی خرید دارو و تجهیزات پزشکی مشکل داریم اسلحه پیش کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
بعد چهار سال فهمید دنیا دنیای موشکه نه دنیایه مذاکره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
جناب روحانی !
به نظر شما خرید و فروش سلاح ، مهمترین بخش برجامه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
فقط ایشاالله ووعده ووعید به مردم ندهید!؟! ابراز نگرانی واعلام آگاهی ازمشکلات مردم دردی ازدرد مردم کم نمی کنه، عمل کنید به حرفهای خود!؟! مشکل گرانی ها حتما باید حل بشه، کاملا حل بشه، نه فقط کمی حل بشه!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
تفنگ بادی چند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
من موندم توی این شنبه یکشنبه آقای رئیس جمهور چه اسراری نهفته است که کل وعده هاش میزاره روز شنبه یا یکشنبه تا بخواد خبر خوش به ما بده آخرش هم که معلومه چی میشه خدا به داد من برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
آره اروپایی ها هم صف بسته اند برای فروش تسلیحات به ایران مثل قضیه برجام که هیچ تحریمی لغو نشد آنها هم یک فشنگ هم به ایران نمی فروشند بیخود دلتان را خوش نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد دولت تدبیر ما دیگر عمل ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ماسک نزده رییس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
در هنگام قرارداد برجام شما که با شلیک موشک آزمایشی سپاه به دریای عمان مخالف بودید و ناراحت شدید که چرا به برجام ضربه زدید. معلوم نیست با کدام دیاری.
اینم وضع کنترل قیمتها که یک کلام خود را به زحمت نمی اندازید،. و هر چند روزی هم که چیزی میگویید به درد مردم نمی خورد و مشکلی را حل نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
می ترسم تا عمر این دولت نون هم پیدا نکنیم بخوریم!
پیامبر اسلام حق داشتند بفرمایند که "حیا " تمام دین است و کسی که حیا ندار دین هم ندارد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
اقای روحانی خررررررریدار یک توفنگتون هستم خریدفروش اسلحه مال اون کشوری است که هیچ منبعه درامدی ندارد مااسلحه راباید فقط براخودمان بسازیم برامحفظت ازخودمان ،ملت ایران روی گنج خابیده ان ازحکم خدا ،جناب محبت کن باملت ودنیا رفتارصادقانه داشته باشین دیگه خسته ناتوان شدیم ازدست دولت مردان مسعولین امیدوارم خداوند ملت شریف ایران را ازاین فقرتورم دزیها زورگوییها وعده های دروغ نجات بده ،،درودبرخبرنگاران عزیز
Georgia
هادی
۱۹:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
وای یکشنبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
آنچنان اسلحه بخریم که ......
از جملات یکی از بزرگان تاریخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
واقعیت اینه تا سیستم فعلی هست و تغییر نکنه وضع مملکت همینه و هر روز بدتر و تحریمهای بیشتر !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
گیرم که چند میلیاردی سلاح فروختید؛ با این ریخت وپاشی که مسئولین دارند سه سوته همه‌اش را دود می‌کنید می‌رود هوا؛ و دوباره برمی‌گردیم سر تورمی که ایجاد می‌کنید. شخصیت مسئولین مشکل دارد قناعت را باور ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ما خودمان همه چیز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
روحانی چرا ماسک نزده
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۸:۰۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
روحانی اقتصاد را درست کن شعار نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
سلام سلاح که بفروشیم یابخریم مشکل گرونی حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
اینارو بیخیال دلار چنده !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ما حتی نفتمون رو هم‌نمیتونیم بفروشیم.!
Singapore
Kasim
۱۶:۴۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
4 میلیون بشکه نفت ایران باید از طریق یک ارتش اقتصادی صادر شود . کماندوی اقتصادی بازیابی شکوه اقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
باقرخان سالار ملی
۱۶:۲۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
چشم شما روشن از یکشنبه آینده دیگه نونمون تو روغنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
توروخدا فقط اقای روحانی نظر یا خبر خوش نده واقعا مو به تنمون سیخ شده تا یکشنبه چه بلایی میخواد تو سرمون نازل بشه خدا بهمون رحم کنه فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
چرا اقای روحانی اینقدر به شنبه علاقه داره؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
نکنه فکر کرده دستاورد دولتشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خدا می داند ما راضی هستیم این سامانه تجارت بیاید شاید جلوی این همه احتکار و اختلاس و قاچاق و گرانی و فقر و کمبود مواد و خام فروشی و امار اشتباه و نبود آمار و هزاران مشکل دیگر را بگیرد
خیلی باارزش است اگر این سامانه بیاید و درست بیاید
لطفا پیگیری کنید تا بیاید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
عجب دستاوردی !!!؟؟؟
چشم همه رو درآوردی !!!
Netherlands
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
بخریمو بفروشیمو بیخیال فقط باید بفروشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۱۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
اقای روحانی اگر مجاز شدیم به خرید و فروش اسلحه خدا وکیلی یک چند نفری به عنوان نیروهای دفاعی دارن یک اسلحه های و موشک و بعضی تجهیزات دفاعی را می سازند در همین کشور خودمون، خدا وکیلی اگر قرار شد بخریم این کارخانه ها را تعطیل نکنی و بگی وارد می کنیما!!!دمت گرم گرم گرم باشه انشالله اگر این کار را نکردی.اره بگذار چند نفری در این کارخانه ها نون بخورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
و بعد كمى ديرتر سلطان اسلحه پيدا و دستگير ميشود و مردم : اعدام بايد گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
بله رشد صادرات غیر نفتی لقمه از دهان مردم گرفتن هنر نیست صادرات تخم مرغ و رساندن قیمت به 1500 تومان هنر نیست موقعی هنر است که جهش تولید شود و مازاد نیاز صادر و ارز اوری شود نان شب مردم و گکرفتن هنر ندارد من میدانم تو هم گناهی نداری همه بدبختی ملت بخاطر نوبخت واعظی و نهاوندیان است
Iran (Islamic Republic of)
Arman
۱۵:۰۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
سال 2040‌‌‌‌‌َ:امروز هر دلار در بازار با قیمت 22 ملیون تومان معامله شد و قیمت هر گرم طلای 18 عیار 450 ملیون تومان
همچنین امشب یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان واریز می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
برو واکسن وارد کن که پیر و جوون نمیرن
خدایا عدالتت کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
از تو حرکت از خدا برکت شماها برای تغییر وضع کنونی چه کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
اسحله و توپ و تانک و تفنگ نون و آب نمیشه بیاد سر سفره ملت... به فکر معیشت مردم باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
این روحانی و اون بالایی که ادعای همدیگر در می‌آورد این حرفها از کجا شود میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خودت فهمیدی چی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ما هم میتونیم اسلحه بخریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
همین گندمی که شما صد بار گفتید کو ما که چیزی بجز گرون شدن نون احساس نکردیم نونوایی ها تک تک نوناشون رو گرون میکنن که کسی اعتراض نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
فعلا ک دارو هم نمتونیم بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
گيرم كه فروختي با اين دولت فشل پولش را چجوري مياري تو برى پول نفت را بيار فروش سلاح پيشكش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ای کاش از جنس گندم و جو و برنج و گوشت بود تا حداقل میشد بخوریم شکممونو سیر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
احمدی نژاد کجایی هرچی تو دادی حسن داره از دماغمون در میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
این سامانتون هم مثل سامانه نیماوبقیه سامانه هاتون خودش میشه عامل فسادواختلاس وعدم شفافیت وگرانی وتورم وبدبختی مردم.
Iran (Islamic Republic of)
dhddk
۱۴:۰۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
الان همه چیزه مملکت درست شده فقط خرید سلاح مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
شما اول برو یاد بگیر ماسکو چجوری بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ایشان از همان انتخابات 92 هم مشکل با قانون داشتند
تو تیزر تبلیغاتیشون جلو نشسته بودن بدون اینکه کمربند بسته باشند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ای گفتیا، عجب حرف بجایی بود. ماسک!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
در مورد گرانی ها هم بگو لطفا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
اسلحه برای ما نان نمی شود . چرا در مورد گرانی دلار ، طلا ، مسکن و کالاهای اساسی و معیشت مردم که بسیار سخت شده چیزی نمیگی ؟ شما طبقه متوسط و پایین جامعه را نابود کردی و عمر ما را تباه کردی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
چرا؟! میدیم به حزب الله جاش دلار چمدانی میگیریم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
اقای رییس ما نان می خواهیم ما غذا می خواهیم ما درمان ........... اسباب ادم کشی که نان واب نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
همین الآن هم از نظر بین المللی ما تحریم نیستیم ولی چون آمریکا فرمان داده هیچ کسی جرات معامله با مارو نداره وحتی دارو هم نمیتونیم وارد کنیم .حالا شما میخوای اسلحه وارد کنی.یا صادر کنی.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۳۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
فقط یک کلام آقای به اصطلاح روحانی (فریدون) برو بمیر تا کفن ارزونه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
حرف دل دستکم نصف مردم ایران رو زدی، خدا پدرتو بیامرزه برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
گرونه کجا کفن ارزونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
سلاح بتونیم بفروشیم، ارز آوری خوبی میتونه برای کشور داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۳:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
در برابر آمریکا ایستادیم و پیروز شدیم ، این شجاعت را رهبری معظم به همه ما آموختند .ای کاش در دیگر سطوح هم دولتی ها گوش به فرمان رهبری باشند تا مشکلات اقتصادی را نیز از سر راه برداریم .
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۲۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
دمت گرم درست گفتی ولی کو گوش شنوا این دولت هرکاری خواست انجام داد الا گوش کردن به راهنمایی های آقای خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
درباره پیروز شدن مقابل آمریکا کمی بیشتر فکر کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
کدام پیروزی؟
میشه از روی قله ها بیاین پایین وضعیت مردمو ببینید؟!
-
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
جوانها میخان خونه بسازن چقدر قیمت آهن بالا هستش ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خوش به حال اون جوونی که این قدر پول داره میتونه خونه بسازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
اسلحه شکم گرسنه رو سیر نمیکنه اقا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
سند صیانت بـرجـام چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۰۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
آقای روحانی بگو قیمت های اجناس و کی درست میکنی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
با قاطعیت هیچوقت. این را من نمیگم گذشت زمان نشان داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
به زحمت قیمتها را بالا بردن که سرمایه داران درصد سودشان بالا بره انتظار داری دست از سود بردارن دیدید که بین حقوق کارمندان وکارگران سابقه کار بالا چقدر اختلاف درست کردند . کی از این کار سود برد؟ ( سرمایه دار)
سرمایه داران کیایند ؟ کسانیکه خون ملت را در شیشه کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
آقای روحانی میشه تا پایان ریاست جمهوریت دیگه چیزی نگی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۰۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
شنبه تعطیل بوده
به هر حال جمیعا" الفاتحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
تا وقتی که بانکها و سیتم مالی تحریمه این حرفها یعنی کشک
Iran (Islamic Republic of)
درد بی پولی چشیدی؟
۱۲:۵۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
کلا 80 تومن داشتم و فردا هم میهمان میاد برامون 1 کیلو برنج خریدم و چندتا سیب و یک سطل ماست واقعا زندگی رو برامون دولت به حد اعلا سختی رسونده اگر کشور معطل برجام نمیشد شاید اینقدر پول بی ارزش نمیشد و اینقدر دنبال دلار و آمریکا رفتن چیزی جز بدبختی برامون نداشت ولی پای انقلاب و شهدا هستیم نه مسؤلین و مدیران خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
مسولان بی کفایت اند و ما را در دام عدم تصویب fatf انداختند وگرنه اینطوری دنیا با ما تا نمیکرد
وقتی خودمون میریم از اپل نیم میلیارد گوشی با هزار بدبختی میاریم مشکل از خودمونه وقتی میبینیم مسول عالی مملکت جلوش سرفیس امریکایی هست و شعار میده مشکل از خودمونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
مگر برجــام نمرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
پول خرید دارو و مایحتاج مردم رو ندارید : میخواهید اسلحه بخرید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ما که در تسلیحات نظامی خود کفا هستیم
تحریمهای بانکی دارویی وووووکه واجب تر است
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۲:۴۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
مگه چیزی هم ته خزانه گذاشتی که بخوای اسلحه بخری کلید ساز
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۳:۳۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
امروز ما چیزهایی داریم که کشورهای دوست .به آنها نیاز دارند و ما متوالی تسلیحات مورد نیازشان را تامین کنیم و ارز آن وارد کشور گردد .ما نیاز به خرید نداریم ، مگر در حد جز ، آنهم برای بومی سازی .
Iran (Islamic Republic of)
خ-دزفولی
۱۲:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
آقای روحانی کار کار کار کار کار کار کار کار کار کار برای جوانان تحصبلکرده
France
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
مردم از گرانی شرمنده خانواذه شدن توفکر رفع تحریم تسلیحات میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
جناب رییس جمهور لطفا اینقدر مسخره بازی در نیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ما داریم زسر فشار گرانی له میشیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
اقا چی میگی
غرب به ما هواپیمای مسافربری نداد
چه برسه جنگنده و تسلیحات بخری یا بفروشی
اونم که تمام بانک ها تحریم هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
چرا تا یک در باغ سبز از طرف غربیها نشان داده میشود اینقدر زود ذوق زده وجوگیر میشوید
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۳:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ساعت خواب !!! کدام باغ سبز ؟ آمریکا زورش را زد نتونست .غرب هم اگر همراهی نکرد چون منافع خودشان را در خطر میدیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
دوستان علاقه ندارند ما در روابط بین الملل و امور خارجه موفقیت به دست بیاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
مدیونی اگه اسلحه خریدی نیای تیر خلاص بزنی به سر من و زن و بچه ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
بزنه تو سر خودش که یه ملت از دستش راحت بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
جناب دوباره شنبه یکشنبه کردی؟؟اسلحه بخری؟ برای چی؟ اگر پولی مونده به داد مردم بدبخت کشورت برس. اسلحه بخری مشکل مملکت حل میشه؟ اگر هم واقعا فکر امنیت مملکت هستین با امریکا تعامل کنید و اف 14 ها رو بروز کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
برو خجالت بکش الان وضصیت خورد خوراک مردم نابسامان است اون وقت تو فکر خرید اسلحه هستی
Iran (Islamic Republic of)
حسبن
۱۳:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
وداع با اسلحه با شرکت راک هادسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
شاه مفلوک دست نشانده امریکایی ها هم دقیقا همینطور بود مردم پول نداشتن نون بخرن شاه رفته بود کلی سلاح گرفته بود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
چون شنبه تعطیل بوده از یکشنبه شروع کرد دوباره.اینم مثل اون شنبه هاست که نرسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ما مردیم دیگه
-
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خدا رحمتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
دوباره یکشنبه شد علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
محمد۳۱۵
۱۲:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
یه جوری میگه انگار خودش انجام داده برنامه جهان آرا و ثریا وووو رو تعطیل کردی فکر کردی نمی ذارن کارشناس بیاد در مورد برجام اف ای تی اف و پالرمو سند ۲۰۳۰ معاهده پاریس و چیزای دیگه صحبت کنه
تو ۱۰ سال تحریم تسلیحاتی پیشرفتی کرده نیروهای مسلح که اگه تحریم نبود فکر نمی کنم این همه پیشرفت میکرد
یه خودروسازی رو نمی تونید سامون بدید
سردار حاجی زاده راست گفت اگه میخواهید خودروسازی پیشرفت کنه پاسپورت مسئولین و خانوادهاشونو بگیرید و نگاه به داخل باشه پیشرفت حاصل میشه
الان شده رانت و رانتخواری صنایع و کشاورزی رو ذارن با خصوصی سازی تعطیل میکنن و جنس وارد کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
الان فقط مشکلمون اجازه خرید و فروش اسلحه بود که اونم با همت مسئولین مرتفع شد.
آقای روحانی فقط با صحبتهای اینجوری میخواد خودی نشون بده و بگه هنوز هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خدا کنه این مثل اون شنبه ها و یکشنبه های قبلی نباشد!!!! که بعد بیای بگی من خودمم خبر نداشتم مثل شما صبح جمعه فهمیدم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
بروبابا راست میگی دلار را بیار پایین
United Arab Emirates
امیر
۱۲:۱۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
اقای روحانی فعلا به فکر شکم مردم باش ، لطفا اون چند تا صفر هم جلو پول ملی را هم بردار که ابروی پول ایران رو همه جا بردی، اینجا در امارات کشورهای زیادی باور نمیکنن ۱درهم برابر است با 8,500 هزار تومان کسی باور ، بیشتر کشورها اینجا اختلاف پولشون با امارات به ۸ تا ۴۰ میرسه حتی آفریقا ولی وقتی ما میگیم 8500 تعجب میکنن و فکر میکنن دروغ میگیم تازه خوبه ما به ریال نمیگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
کاش برای بیکارها کار و برای بی بضاعتها نان میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
کاش برای بیکارها کار و برای بی بضاعتها نان میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
بذار بیست و هفتم بیاد بعد بشکن بزن مثل تیم فوتبال پرسپولیس والنصر نشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۵۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
مگر آمریکا به کشور ها اجازه میده این تجارت راانجام دهند ابدا
فقط ما برجام را باختیم و حالا حالاها دلمان خوش کردین به اروپا که متاسفانه در خفا رهرو را آمریکا هستند
۱۲
آخرین اخبار