پرداخت تسهیلات رونق تولید به سه واحد تولیدی شهرستان آزادشهر

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان از پرداخت صد میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به سه واحد تولیدی شهرستان آزادشهر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در سیصد و شصتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان آزادشهر گفت: از محل اعتبارات سال نود و نه، پس از تصویب کارگروه، ۸ واحد تولیدی شهرستان آزادشهر برای اخذ دویست و هفت میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های استان معرفی شده اند که تاکنون  ۳ واحد تولیدی این شهرستان موفق به اخذ صد میلیارد ریال تسهیلات از این محل شده اند.

او گفت: در بخش تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز ۱۱ واحد تولیدی آزادشهر با نیاز تسهیلاتی ۴۵۹ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تا کنون بیست میلیارد ریال از این محل به یک واحد پرداخت شده است.

 طلوعیان گفت: تاکنون درخواست تسهیلات پنج واحد تولیدی این شهرستان برای  اخذ یکصد و هفت میلیارد ریال از محل تسهیلات تبصره ۱۸ در کارگروه تسهیل استان مصوب و به بانک‌ها ارسال شده که هنوز این واحد‌ها موفق به دریافت تسهیلات این بخش نشده اند.
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.