رئیس پلیس امنیت اقتصادی خبر داد؛

احتکار بیش از ۱۰۵ هزار حلقه لاستیک دولتی در جنوب پایتخت

ولی پور گودرزی از احتکار ۱۰۵ هزار و ۷۲۵ حلقه انواع لاستیک با قیمت دولتی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اعلام خبر کشف بیش از ۱۰۵ هزار حلقه لاستیک دولتی در جنوب تهران اظهار کرد: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که انبارداری در حوالی خیابان رجایی مقدار زیادی لاستیک به‌قیمت دولتی را احتکار کرده است که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد، گفت: نتیجه تحقیقات انجام‌ شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری عامل یا عاملان احتکار و بازرسی از انباری اخذ شد و تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار ۱۰۵ هزار و ۷۲۵ حلقه انواع لاستیک به‌ قیمت دولتی احتکار شده مربوط به ۲۱ شرکت شخصیت حقوقی کشف و در نهایت با دستور قضایی تمام اموال توقیف و انبار پلمب شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی مبنی بر شناسایی عامل یا عاملان احتکار، چگونگی خرید کالا، نحوه توزیع آن و رهگیری ارز‌های احتمالی تخصیصی در حال بررسی است، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را بیش از ۵۲۸ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار