چگونه یک برنامه خرید اینترنتی به سرقت ختم شد؟

باند سارقان خودرو که از طریق سایت‌های خرید اینترنتی سوژه خود را انتخاب می‌کردند در البرز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت خودرو با شیوه زورگیری در منطقه کیانمهر کرج با شیوه‌ای خاص، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که سارقان با شناسایی سوژه خود از سایت خرید و فروش لوازم دست دوم با او تماس گرفته و آدرس منزلش را برای دیدن خودرو دریافت کرده اند و پس از چند ساعت با مراجعه به مالباخته به بهانه تست فنی خودرو به همراه صاحب آن از محل دور شده و در میان راه با تهدید سلاح سرد نامبرده را از خودرو پیاده کرده و متواری شده اند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در قدم اول کارآگاهان صاحب شماره تلفنی که به وسیله آن با مالباخته تماس گرفته شده بود را شناسایی و دستگیر کردند که پس از دستگیری متوجه شدند او به دلیل اعتیاد به مواد مخدر، سیم کارتش را به قیمتی ناچیز به فردی ناشناس فروخته است.

او افزود: در ادامه کارآگاهان با تلاش چندین روزه و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۳ نفر از سارقان در منطقه مهرشهر شدند که با هماهنگی مقام قضایی هر ۳ سارق در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که متهمان به صراحت به سرقت خودرو با شیوه زورگیری اقرار کردند، افزود: تحقیق بر روی متهمان برای شناسایی سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار