امروز با حضور استاندار تهران؛

کلینیک ویژه کودکان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) افتتاح شد

ظهر امروز کلینیک کودکان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) با حضور استاندار تهران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،ظهر امروز کلینیک ویژهکودکان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) با حضور استاندار تهران و رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران طی مراسمی به بهره برداری رسید.

در حاشیه این مراسم انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:کلینیک هایی که امروز در این مرکز بهره برداری شدند،در ابعاد جسمی، حرکتی ،گفتار درمانی ،انجام خدمات توانبخشی ،تست کامل تشخیصی کودکان و خدمات روانشناسی است. در شهر تهران خلع نبود این مرکز احساس می شد و به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدیریت بیمارستان حضرت علی اصغر این مرکز به بهره یرداری رسید.

جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در همین مراسم در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مرکز جامع رشد تکامل در دانشگاه علوم پزشکی ایران امروز افتتاح شد.این مرکز کمک می کند که پاسخ گوی نیاز های سلامت جامعه به ویژه برای کودکان باشد.معمولا کودکان چند معلولیتی می توانند این خدمات را به طور کامل دریافت کنند که با افتتاح این مرکز این امکان برای این قشر از جامعه فراهم خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار