هفته آینده در کمیسیون اقتصادی انجام می‌شود؛

روزهای پایانی بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه

سخنگوی کمیسیون اقتصادی ابراز امیدواری کرد بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه هفته آینده به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه   مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ،کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هفته آینده پس از پایان حدود ۱۴ روز سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تشکیل جلسه می‌دهد.

اعضای کمیسیون اقتصادی یکشنبه ۲۷مهر ۹۹، لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی (اعاده شده از شورای نگهبان) و لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز (اعاده شده از شورای نگهبان) را به عنوان بخشی از دستور کار خود بررسی می‌کنند.

در جلسه روز سه شنبه ۲۹ مهر ماه هم بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه ادامه خواهد یافت؛ در این باره، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران جوان، با ابراز امیدواری از پایان بررسی طرح یاد شده، از ارائه آن به صحن علنی خبر داد.

نمایندگان این کمیسیون همچنین در کمیته بازرگانی روز چهارشنبه هفته آینده برای بررسی طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی تشکیل جلسه خواهند داد.

بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه به روز‌های پایانی می‌رسد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرفرنگ
۲۱:۱۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
باسلام ، خداکند که این طرح ها به نفع اقتصاد ما باشد و گرنه جمع آوری منابع و نداشتن برنامه مفید برای بهرمندی از آنها اتلاف اموال عمومی و عقب ماندگی بیشتر است. اگر این کار به مانند مدیریت بورس باشد که چشممان روشن. مشکل ما طرح های خوب در زمان های سختی و خواب فراموشی در زمان های فرآوانیست.
آخرین اخبار