قیمت ساخت‌وساز از متری ۴ میلیون تومان گذشت

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن استان اصفهان گفت: درحال حاضر در هر لحظه با افزایش قیمت ساخت‌وساز یک متر مربع مواجه هستیم که از مرز حدود ۴میلیون هم گذشته است.

احمد تولا دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: در حال حاضر ساخت‌وساز مسکن با رکود روبرو نیست و فعالیت‌ها در این حوزه در حال انجام است؛ ولی گرانی مصالح ساختمانی بازار مسکن و ساخت‌وساز را دچار مشکل کرده است.
 
او با اشاره به گرانی مصالح ساختمانی ادامه داد: گرانی‌ها بر تمام مصالح ساختمانی تاثیر داشته است و بیشترین قیمت را فولاد به خود اختصاص داده است.

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن استان اصفهان گفت: در هر لحظه هزینه یک متر مربع ساخت‌وساز افزایش می‌یابد و تا الان از مرز حدود ۴ میلیون هم گذشته است. این افزایش قیمت فقط مختص به گرانی مصالح ساختمانی نیست؛ بلکه افزایش دستمزد کارگران را هم داریم و در حال حاضر با کمبود کارگر مواجه هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای مقابله با افزایش قیمت مصالح ساختمانی تصمیماتی گرفته شده است گفت: این گرانی‌ها به سیاست‌های اقتصادی کل کشور برمی‌گردد که هنوز در این باره تصمیماتی گرفته نشده است.

تولا افزود: بازار‌ها به حال خود رها شده‌اند که هر کدام از مجموعه‌های متولی تصمیماتی برای این قیمت‌ها میگ‌یرند. در حال حاضر کاهش قیمت‌ها را پیش‌بینی نمی‌کنیم و امیدواریم که این قیمت‌ها بیش از اندازه افزایش نداشته باشد و به زودی سیاست‌های اقتصادی کل کشور راهکاری در مقابل این گرانی‌ها ایجاد کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.