امیر ناظمی:

از کاندیداتوری انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای انصراف دادم

معاون وزیر ارتباطات و ‏رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با انتشار توئیتی از انصراف کاندیداتوری خود در انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و ‏رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با انتشار رشته توئیتی درباره انصراف از کاندیداتوری انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای نوشت:

" برایم احترام و پذیرش نظرات و آراء عمومی مهم‌ترین اصل در کنش اجتماعی است. به مدد شبکه‌های اجتماعی که امکان ارتباط دوسویه را فراهم می‌کند، می‌توان فرصت آن را داشت که نظر عمومی نسبت به تصمیم‌های شخصی را دریافت. امروز از کاندیداتوری انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) انصراف دادم
به عنوان یک شاخص، با خود شرط گذاشته بودم اگر ۱۵نفر از فعالان شناخته‌شده صنفی در خصوص کاندیداتوری اعلام ناخرسندی کنند، ولو با یک لایک، از شرکت در انتخابات انصراف دهم، هرچند قانونی باشد. امروز بازخورد‌ها به مرز مد نظر رسید. امیدوارم این نهاد بتواند در ادامه نیز راه درست را بپیماید

از ابتدا هم به صراحت گفتم که هدفم ریاست یا نائب‌رئیسی این نهاد نیست، بلکه به عنوان عضوی از شورای مرکزی، بتوانم فرصتی برای گفتگو میان بخش خصوصی، دولتی و غیردولتی بسازم. در خصوص بهبود ساختار نصر نیز ایده‌هایی که داشتم را به صورت مکتوب تقدیم رئیس منتخب خواهم کرد. "


بیشتر بخوانید


 

در ادامه رشته توئیت منتشر شده توسط امیر ناظمی را مشاهده می‌کنید:

از کاندیداتوری انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای انصراف دادم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار