فرمانده انتظامی گلستان از کاهش ۱۴ درصدی تصادفات برون شهری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  سرهنگ دادگر فرمانده انتظامی گلستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: مجموع تصادفات برون شهری طی ۶ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۴ درصد کاهش و تصادفات رانندگی درون شهری نیز ۲۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی گلستان اظهار داشت: بیش از ۸۶ درصد از جان باختگان حوادث رانندگی در شهر‌های استان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است که باید در این راستا اقدامات موثرتری توسط دستگاه‌های متولی انجام شود.

او با بیان اینکه طی این بازه زمانی، بیش از ۴۴۱ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است، افزود: این تعداد تماس با پلیس نسان از میزان بالای مشارکت پذیری مردم در تامین امنیت پایدار دارد.

مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس

سرهنگ دادگر با اشاره به دستگیری ۱۰۹ نفر از اراذل و اوباش در گلستان، گفت: اقدامات مجرمانه اینگونه افراد، امنیت و احساس امنیت را بشدت خدشه دار می‌کند لذا مقابله قاطعانه با آنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی گلستان به تشکیل ۶ هزار و ۶۱۷ پرونده در مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان، گفت: با تلاش کارشناسان این مراکز، بیش از ۸۱ درصد از پرونده‌ها به مصالحه انجامیده است.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.