در بسته حوادث امروز بخوانید؛

انهدام باند قاچاق مواد افیونی به مرکز کشور/ دستگیری ۲ سارق لوازم و قطعات خودرو در خمینی شهر

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ مهر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

انهدام باند قاچاق مواد افیونی به مرکز کشور

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فرجانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: نیرو‌های رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل و رصد هوشمندانه یکی از محور‌های خاکی و بیابانی در منطقه شرق استان به ۳ دستگاه خودروی سواری مشکوک و قصد متوقف کردن آن‌ها را داشتند که خودرو‌ها اقدام به فرار می‌کنند.

او افزود: با فرار خودرو‌های مذکور ماموران با استفاده از خودرو‌های تیزرو و تجهیزات پیشرفته خود به تعقیب آن‌ها پرداخته و در یک اقدام ضربتی این خودرو‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ هاشمی فر از دستگیری ۵ قاچاقچی مواد افیونی در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی از خودرو‌های این افراد ۴۴۸ کیلو تریاک کشف شد.
انهدام باند قاچاق مواد افیونی به مرکز کشور/ دستگیری ۲ سارق لوازم و قطعات خودرو در خمینی شهر


جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه قاچاقچیان این مقدار مواد را از مرز‌های شرقی به مقصد استان‌های مرکزی کشور حمل می‌کردند اظهار داشت: این اقدام ضربتی، هشداری جدی برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ است که با هوشیاری و تیزبینی ماموران پلیس، مسیر‌های استان اصفهان برای آن‌ها امن نخواهد بود.
 

دستگیری ۲ سارق لوازم و قطعات خودرو در خمینی شهر

سرهنگ"غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان این خبر گفت: پس از وصول چندین مورد شکایت با موضوع سرقت داخل خودرو از چندین دستگاه خودروی پارک شده در خیابان ها، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان "خمینی شهر" قرار گرفت.

او با اشاره به گشت‌های هدفمند و نامحسوس ماموران انتظامی در حوزه استحفاظی، گفت: یکی از واحد‌های این یگان حین گشت زنی به ۲ نفر که با موتور سیکلت در حال حمل یک گونی بزرگ بود، مشکوک شدند که متهمان با مشاهده خودرو پلیس اقدام به فرار کردند در نهاینت مأموران موفق به دستگیری آن‌ها شدند.

سرهنگ براتی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از گونی همراه متهمان یک عدد باطری، یک عدد رینگ لاستیک، یک عدد تیغه اره اهن بر، کابل برق، تعدادی انبردست، آچار لوله گیر، آچار آلن به همراه یک عدد آچار رینگی مخصوص باز کردن درب خودرو از متهمان کشف کردند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۶ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند. ادامه داد متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان از شهروندان خواست: چنانچه شیشه ویا قفل درب خودرو معیوب شده در کوتاه‌ترین وقت ممکن نسبت به رفع عیب آن اقدام کنید، پس از سرقت از داخل خودرو تا رسیدن پلیس از بهم ریختن صحنه جرم پرهیز کنید، در توقف‌های کوتاه مدت شیشه اتومبیل را بالا برده و درب‌ها را قفل کنید، هنگام ترک اتومبیل از بسته بودن درب‌ها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک سریعاً موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

 

دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در تیران و کرون

سرهنگ "یوسف بهرام پور اظهارداشت: در پی وقوع چندین مورد انواع سرقت در شهرستان تیران و کرون" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی ۶ سارق که مرتکب این سرقت‌ها شده بودند توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان تاکنون به ۵ فقره سرقت سیم و کابل برق، یک فقره سرقت اماکن خصوصی، یک سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کرده اند.

سرهنگ بهرام پور ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون خاطر نشان کرد: رعایت توصیه‌های و هشدار‌های انتظامی و از بین بردن فرصت‌های ارتکاب جرم از وقوع بسیاری جرایم پیشگیری می‌کند و اطلاع به موقع و سریع اخبار از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس می‌تواند در دستگیری به موقع مجرمان تاثیر گذار باشد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.