مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا در همدان گفت: بر اساس تصمیم ستاد استانی کرونا، تمام محدودیت‌های کرونایی از امروز به مدت یک هفته در استان همدان تمدید شد.

محدودیت‌های کرونایی در همدان تمدید شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسدالله ربانی‌مهر، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا در همدان با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، استان همدان در شرایط قرمز قرار دارد، اظهار داشت: رویکرد این ستاد در راستای حفظ سلامت مردم استان، تمدید تمام محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته در استان همدان است.

ربانی مهر همکاری مردم و رعایت پروتکل‌ها را شرط عبور از شرایط فعلی دانست و بیان کرد: تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، مراکز آموزش و پرورش و مدارس، کتابخانه‌ها، حوزه علمیه، آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای تعطیل و به صورت غیرحضوری خواهند بود.

او با بیان اینکه در شهر‌های با وضعیت قرمز نماز جمعه، نماز‌های جماعت، زیارتگاه‌ها، تکایا و اماکن متبرکه تعطیل است، افزود: فعالیت باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی، قهوه خانه‌ها و کافه‌ها، سینما‌ها و باغ موزه‌ها در استان از امروز تا یک هفته لغو شده است.

ربانی مهر اضافه کرد: کارکنان ادارات و سازمان‌ها که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، بانوان باردار و بانوانی که کودک زیر ۶ سال دارند اقدام به دورکاری کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.