قوت گرفتن جبهه مقاومت دست آورد شهدای مدافع حرم

فرمانده سابق تیپ ۸۲ صاحب الامر استان قزوین گفت: قوت و قدرت گرفتن جبهه مقاومت از جمله دست آورد‌های خون شهدای مدافع حرم در میدان نبرد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار آذربایجانی فرمانده سابق تیپ ۸۲ صاحب الامر استان در مراسم تشییع شهید مدافع حرم ذکریا شیری گفت: زمانی حزب الله لبنان یک گروه شبه نظامی برای دفاع از جنوب لبنان در مقابل اسرائیل بود، ولی حالا به یک نیروی نظامی فرا منطقه‌ای تبدیل شده که فقط با اسرائیل نمی‌جنگد بلکه برای مبارزه با داعش نیرو تربیت می‌کند.

او اضافه کرد: حزب الله امروز به برکت خون شهدا به یک نیروی زبده، فرا منطقه‌ای، مسلح به ایمان و شهادت و سلاح‌های پیشرفته خودی تبدیل شده که نمونه‌ای از قدرت جبهه مقاومت است.

فرمانده سابق تیپ ۸۲ صاحب الامر استان گفت: نیروی حزب الله حتی در زمان ضرورت در عراق حضور یافت و در صحنه‌های میدانی جنگ وارد عمل شد.

فرمانده سابق تیپ ۸۲ صاحب الامر استان گفت: یک خبرگزاری عربی با افکار کاملا ضد ایرانی اعلام کرد و گفت، نمی‌دانیم چرا هرچه هزینه می‌کنیم نتیجه و محصول آن برای ایران است.

سردار آذربایجانی افزود: آن‌ها نمی‌دانند و لی ما می‌دانیم که علتش نقش ولایت فقیه است که مقام معظم رهبری دستور می‌دهند فرماندهان آن را در میدان اجرا می‌کنند.

او اضافه کرد: جوانان با یک دستور مقام معظم رهبری آماده می‌شوند و در سخترین شرایط آموزش می‌بییند و جنگ با داعش می‌روند.

فرمانده سابق تیپ ۸۲ صاحب الامر استان گفت: هدف از تشکیل داعش را مقابله با جمهوری اسلامی ایران بود که اگر این شهدا نبودند امروز باید در کوچه و خیابان‌های کشور و استان با داعش می‌جنگیدیم.

سردار آذربایجانی افزود: فرماندهان داعش هم قسم شده بودند تا همه زیارتگاه ها‌ی اهل بیت را با خاک یکسان کنند که به برکت خون شهدا و تدبیر مقام معظم رهبری موفق نشدند.

او اضافه کرد: شهدا در میدان عمل ثابت کردند که اجازه نخواهیم داد که یک آجر از حرم حضرت زینب کم شود و امروز افتخار می‌کنیم آن کسانی که در آرزوی خراب کردن حرم اهل بیت بودند همه از بین رفته اند و امروز جمهوری اسلامی ایران باقی مانده است.

فرمانده سابق تیپ ۸۲ صاحب الامر استان گفت: زمانی تحدید می‌کردند که اگر حرکتی انجام شود اسرائیل مقابله می‌کند در حالی که امروز می‌بینیم که این رژیم اشغالی در حال دیوار کشیدن در مرز‌های خود است چراکه دیگر توانی برای دفاع از خود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۴:۳۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
از سردار قاآنی چه خبر ؟