تصویری نمادین از استقبال حاج قاسم از شهدای تازه تفحص شده خانطومان

در روز شهادت امام رضا (ع)حاج قاسم سلیمانی به صورت نمادین به استقبال شهدایی رفت که پیکر پاکشان به تازگی از خانطومان بازگشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید کمتر کسی است که نام حاج قاسم سلیمانی را نشنیده باشد؛ فرمانده‌ای که در جبهه‌های جنگ و در برابر دشمنان خدا، دلاور و شجاع و در مواجهه با مردم محرومان و مستضعفان خاکی و بی ریا بود. او هنگامی که عناصر پلید تروریستی داعش قصد اشغال دمشق و بارگاه حضرت زینب را داشتند جانش را در کف اخلاص گذاشت و برای نبرد با آن‌ها عازم سوریه شد.

برای او عراق و سوریه و ایران تفاوتی نداشت. او رفت تا داعش و داعشیان پایشان نه تنها به حرم ملکوتی حضرت زینب (س) بلکه حرم‌های مطهر در عراق و همچنین به خاک مقدس ایران و بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نرسد. او رفت تا خواب شوم آن حرامیان که سودای حکومت از دمشق تا خراسان را داشتند تعبیر نشود.

در تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر رضوی به استقبال ۸ شهیدی رفته است که پیکر پاکشان چند روز پیش در خانطومان سوریه پیدا شد. این شهدا بیش ار ۴ سال پیش در نبرد با داعش به طرزی مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیدند و پیکر آن‌ها پس از چند سال تازه به وطن بازگشت.


بیشتر بخوانید


تصویرسازی نمادین از استقبال حاج قاسم از شهدای تازه تفحص شده خانطومان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
سردار دلم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۵۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
پیراهن سیاه ز تن دور می کنیم
آن را ذخیره کفن و گور می کنیم
اجر دو ماه گریه بر غربت حسین
تقدیم مادرش از ره دور می کنیم
عزاداریتان قبول ، ماه مبارک ربیع الاول بر همه مسلمانان امت واحده رسول الله ص در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص مبارک باد .
به تو از دور سلام ... .
والسلام و صلوات التماس دعا .