فوربز: ترامپ یک میلیارد دلار بدهی دارد

در حالی که رئیس جمهور آمریکا مدعی است بدهی هایش ۴۰۰ میلیون دلار است نتایج تحقیقات نشریه فوربز حجم بدهی‌های او را یک میلیارد دلار تخمین می‌زند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه آمریکایی فوربز معتقد است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دست کم یک میلیارد دلار به طلبکاران خود بدهکار است؛ رقمی بیش از دو برابر مبلغ ۴۰۰ میلیون دلاری که پیش‌تر رئیس جمهور آمریکا شخصا به آن اشاره کرده بود.

دونالد ترامپ در مراسم پنجشنبه شب در میامی، این موضوع را که به نهاد‌های آمریکایی ۴۰۰ میلیون دلار بدهکار است را انکار نکرده و وعده داد به مردم آمریکا بگوید به کدام بخش‌ها بدهکار است.

بر اساس گزارش فوربز، ترامپ به نهاد‌های مختلفی بدهکار است که یکی از آن‌ها بنا بر آنچه سال قبل روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز فاش کرد دویچه بانک آلمان  است. سال گذشته، نیویورک تایمز گزارش داد که دویچه بانک از اواخر دهه ۱۹۹۰ میلیون‌ها دلار به دونالد ترامپ وام داده است و رئیس جمهور آمریکا ممکن است در مورد دارایی خالص خود دروغ بگوید.

وام‌های اینچینی که ترامپ گرفته است در بخش‌های مختلف از جمله هتل ها، عمارت‌ها و زمین‌های گلف او هزینه شده است. با این حال، این مبلغی نیست که ترامپ سالانه به عنوان درآمد خود به دولت فدرال ارسال می‌کند.

با وجود گمانه زنی‌های مکرر مبنی بر اینکه دویچه بانک تنها موسسه مالی وام دهنده به ترامپ است، این مجله اصرار داشت که رئیس جمهور آمریکا حداقل از شش وام دهنده دیگر وام گرفته است. فوربز معتقد است "وام‌های رئیس جمهور آمریکا" کاملا شفاف نیست و هنوز مشخص نیست که او حدود ۱۶۲ میلیون دلار برای ساخت  آسمان خراش خود در سانفرانسیسکو به چه کسانی بدهکار است.

فوربز همچنین دارایی‌های ترامپ را ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون دلار ارزیابی کرد، که ارزش خالص آن ۲.۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود".

این نشریه همچنین لیستی از بدهی‌های ترامپ را منتشر کرد؛ از جمله بدهی‌های مربوط به ساختمان خیابان ۱۲۹۰ در نیویورک. به نظر می‌رسد رئیس جمهور آمریکا با ۲۸۵ میلیون دلار بیشترین بدهی را برای این ساختمان داشته باشد.

از سوی دیگر، عدم انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ، این احتمال را که بدهی او به یک میلیارد دلار می‌رسد را تقویت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار