شیرین‌کاری که ترامپ بعد از ترخیص از بیمارستان نتوانست اجرا کند، چه بود؟

رئیس‌جمهور آمریکا پس از ترخیص از بیمارستان قصد اجرای یک شیرین‌کاری را برای هوادارانش داشت که از اجرای آن منصرف شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل، طبق گزارش جدیدی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از درمان بیماری کووید-۱۹ و هنگام ترک بیمارستان قصد این را داشته تا خود را ابرقهرمان نشان دهد.

نیویورک تایمز گزارش داد زمانی که ترامپ در مرکز پزشکی والتر رید تحت درمان کووید-۱۹ بود، تمایل داشت روزی که از بیمارستان مرخص می‌شود یک شیرین کاری از خود نشان دهد.

این روزنامه گزارش داد در چندین عکسی که از داخل سوئیت رئیس جمهور آمریکا طی سه روز بستری در مرکز پزشکی والتر رید ارسال شده، ترامپ با این ایده بازی می‌کرد که هنگام مرخصی از بیمارستان خودش را به سوپرمن شبیه کند.

برخی منابع گفته اند ترامپ ظاهرا قصد این را داشته هنگام ترخیص از بیمارستان ضعیف نمایان شود و سپس دکمه‌های پیراهن خود را باز کند تا تیشرت سوپرمن را که زیر آن پوشیده بود، نشان دهد. این حرکت نوعی سمبل قدرت در سینمای هالیوود محسوب می‌شود. با این حال، ترامپ پیش از ترک بیمارستان در ۵ اکتبر از اجرای این ایده منصرف شد.

دونالد ترامپ در تاریخ ۲ اکتبر به دلیل مثبت اعلام شدن بیماری کووید به مرکز پزشکی والتر رید منتقل شد. او یک روز بعد با خودروی شخصی خود از بیمارستان خارج شد و از مقابل جمعیت هوادارانش عبور کرد و برای آن‌ها از داخل خودرو دست تکان داد. این اقدام ترامپ انتقادات گسترده‌ای را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
باشگاه خبرنکاران چراازمشکلات وتورم ومعیشت مردم بیچاره ایران چیزی نمیگه ترامپ وامریکا به مارابطی نداره ترامپ میدونه ملت امریکا درضمن این راهم بگم درایران اگرجوانی ۴۰ساله کرونابگیره زنده بودنش ۵۰جا۵۰هست چراترامپ خودراسوپرمن جلوه ندهد وقتی شخصیتی مثله ترامپ درسن ۷۴سالی کرونامیگیره وبعداز۲۴ساعت سلامتیش بدست میاره والا به لا خودش یک نوع سوپرمن هست بعد این ملت ومردم هرکشور هستنند تادرمورد سیاسیون.کشوره خودنظره بدهنند که ایااین فردمنافع ملی کشور رابه نفع ملتش متواند تامین کند ومردم ازدل وجان دوستش بدارنند نظره وحرفه ملتهای دگه نصبت به رئیس جمهور امریکا به پشیزی ارزش ندارد فقط وفقط ملت امریکاباید بدانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
بره به درک قاتل بی وجدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
اینم ازترامپ امروزبره یاچهارساله دیگه برود اخرش چی فقرتورم احتکار داخلی چی میشه
Canada
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
ایشان روش شیوخ عرب را دنبال میکند
که ریاست جمهوری را موروثی کند
در برابر جمعی گفت .من از ریاست جمهور بودن زن پشتیبانی میکنم
ولی ملت میگویند .ایوانکا ..دخترم
حالا حالا میخواهد در قدرت بماند
ترس از سجن هم دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
ترامپ ظرف مدت ۳ روز کرونا را شکست داد! باید این رکورد در گینس ثبت جهانی بشه! حالا چرا ترامپ؟ مشکوک نیست؟ چرا پزشک ترامپ این روش معالجه را به تمام دنیا اعلام نکرد تا جلوی مرگ و میرهای مردم و رکود اقتصاد دنیا را بگیرد! مگر آمریکاییها ادعا نمیکنند که دنیا را نجات میدهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
خاک تو سرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
خاک بر سر کسانی که در خارج وچه داخل به ترامپ امید بستند
تا کاری برایشان بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
سوپرمن کی بودی تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
به اندازه کافی شیرین عقل است نیاز به شیرین کاری نیست مردک احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
کاش اینکارو میکرد یکم میخندیدیم
Germany
reza
۱۳:۴۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
این مردک از آنجا که احمق محض است دیگران را نیز احمق می پندارد از اول هم معلوم بود که مبتلاء به کرونا یا همان کووید19نیست فقط میخواست از افتضاح مناظره خودش را بطور موقت نجات بدهد......................
آخرین اخبار