دعوت ۳ کشتی‌گیر کرمانشاهی به اردوی تیم‌های ملی

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از دعوت ۲ کشتی‌گیر مرد و یک کشتی‌گیر زن کرمانشاهی به اردوی تیم‌های ملی آقایان و بانوان کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت : «بهمن تیموری»، «یدالله محبی» و «هانیه عاشوری» کشتی‌گیران کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم‌های ملی مردان و زنان کشور دعوت شده‌اند.

او با بیان اینکه تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم و محبی نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی می‌گیرند، گفت : در این اوزان به ترتیب ۲ و سه کشتی دیگر نیز حضور دارند.

محبی در خصوص اردوی تیم ملی کشتی آزاد مردان افزود: این اردو با حضور ۳۰ کشتی‌گیر از استان‌های مختلف کشور از ۲۶ مهر آغاز شده و تا هشتم آبان در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تهران ادامه دارد.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه این اولین اردوی تیم ملی کشتی کشورمان پس از شیوع کروناست، افزود: ملی پوشان ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی صربستان که قرار است از ۲۲ تا ۳۰ آذر برگزار شود، آماده می‌کنند.

او از غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی یاد کرد و گفت: ابراهیم مهربان، عباس حاج کناری، مسعود مصطفی جوکار و مهدی تقوی نیز به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارند.

محبی به حضور «هانیه عاشوری» در اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان اشاره کرد و گفت: این اردو قرار است از فردا (۲۷ مهر) و با حضور ۱۲ ورزشکار از هشت استان کشور برگزار شود.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: عاشوری در وزن ۷۵+ کیلوگرم حضور دارد و برای عضویت در تیم ملی با کشتی‌گیر اهل خراسان شمالی مبارزه کند.

او محل برپایی اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان را سالن زنده یاد مهندس توفیق جهانبخت در تهران عنوان کرد و گفت: این اردو تا روز اول آبان به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.