ربیعی: قول می‌دهم مس رفسنجان در لیگ برتر بماند/ طول می‌کشد تا بازیکنان هماهنگ‌تر شوند

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره حواشی این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از بازی تدارکاتی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار خوبی بود و هر ۲ تیم محک جدی خوردند. ویژگی بازی‌های دوستانه آزمون و خطای تیم‌ها است. پس از بازی با گل گهر، این دیدار دومین بازی ما با تیم‌های لیگ برتری بود. با همین روند پیش می‌رویم تا به فضای لیگ برتر نزدیک شویم، زیرا تیم ما نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.

سرمربی مس رفسنجان درباره لیگ‌برتری بسته شدن مس رفسنجان و زمان مورد نیاز این تیم برای هماهنگی کامل گفت: فقط از ۱۰ سهمیه لیگ برتری خود استفاده کردیم و به اندازه سهمیه‌هایی که اجازه داشتیم، بازیکن جذب کردیم. فکر می‌کنم آلومینیوم اراک هم از این ظرفیت استفاده می‌کند. بقیه بازیکنان جدید مس، بازیکنان آزاد بودند. کار‌های فنی زمان بر است و در مدت کوتاه نمی‌توانید به انسجام و هماهنگی لازم برسید. مس پوست اندازی کرده و با برگزاری چند دیدار تدارکاتی هماهنگ‌تر می‌شود.

ربیعی درباره اهداف تیمش در لیگ برتر گفت: اصلی‌ترین هدف تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند، ماندن در لیگ برتر در سال اول است. در لیگ برتر ۲ هدف را دنبال می‌کنیم که اولی، بقا است. اگر به این هدف برسیم، به هدف دوم که کسب رتبه‌ای محترم در جدول است فکر می‌کنیم. سال گذشته که مسئولان باشگاه با من مذاکره کردند، هدف آن‌ها این بود که ظرف ۳ سال لیگ برتری شویم، اما در همان سال اول و ۳ هفته پیش از پایان مسابقات، صعود ما به لیگ برتر قطعی شد. پس از رسیدن به اهدافی که در نیم فصل اول داشتیم، در نیم فصل دوم برای صعود برنامه ریزی کردیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

او در ادامه گفت: اکنون اگر بتوانیم سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم، به دنبال دومین هدف خود می‌رویم و در این راه من تمام تلاشم را به کار می‌گیرم. ابتدا باید مس را در لیگ برتر نگه داریم و مطمئنا این کار را انجام خواهیم داد. مس رفسنجان را در سال اول لیگ برتری کردیم و به مردم خوب رفسنجان قول می‌دهم مس در لیگ برتر بماند.

ربیعی درباره میزان رضایت خود از نقل و انتقالات مس رفسنجان اظهار داشت: تیم ما محدودیت‌ها و شرایط خاصی برای در نقل و انتقالات داشت، اما اکنون به تیم امید دارم و با نفراتی که جذب کرده‌ایم، حرفه‌ای به لیگ برتر نگاه می‌کنیم و امیدوارم به هدف‌هایی که داریم برسیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره روی کار آمدن مربیان جوان در تیم‌های لیگ برتری گفت: فضای خوبی برای مربیان ایجاد شده است. من تنها درباره خودم صحبت می‌کنم و باید بگویم صندلی که روی آن نشسته‌ام دسترنج سال‌ها زحمتم بوده است. در دسته‌های اول، دوم و سوم تیم هایم را به قهرمانی رساندم و اکنون به لیگ برتر رسیده‌ام. البته فکر می‌کنم نوگرایی و جوانگرایی در هرجایی طراوت و شادابی می‌آورد. برای تمامی همکارانم آرزوی توفیق دارم و امیدوارم این نسل جوان خون تازه‌ای به فوتبال ایران تزریق کنند.

سرمربی تیم مس رفسنجان تصریح کرد: مربیان جوان باید احترامِ تمام مربیان باتجربه و اساتید این عرصه را حفظ کنند، زیرا آن‌ها بر گردن ما حق دارند. مارکت فوتبال هم نیازمند همه نوع مربی و تفکر است و امیدوارم این موضوع در فوتبال ایران جواب دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار