رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر ۶۰ تخت I.C.U در دانشگاه راه‌اندازی شده است که در تدارک تجهیز ۲۰ تخت دیگر هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: موج سوم کرونا همچنان با قدرت و به صورت مهاجم‌تر و خطرناک‌تر ادامه دارد و اصلا ضعیف نشده است.

او با اشاره به دوبرابر شدن تعداد بیماران بستری حال حاضر در مقایسه با یک ماه گذشته، گفت: کرونا هر روز با شدت بیشتری در حال پیشروی است، رشد بی‌سابقه تعداد بیماران کرونایی بستری در کرمانشاه و افزایش تعداد مرگ و میرها، زنگ هشدار جدی برای مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اضافه کردن ظرفیت تخت‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های استان برای بیماران کرونایی، گفت: به صورت مرتب بر ظرفیت تخت‌ها اضافه می‌شود، اما این اضافه شدن هم حدی دارد تنها تخت نیست باید خدمات درمانی هم به بیماران ارائه شود.

مرادی با بیان اینکه حدود ۲۰ درصد بیماران مشکوک به کرونای استان کرمانشاه در بخش‌های ویژه بستری هستند، گفت: از ابتدای شیوع  ویروس کرونا  تاکنون بالغ بر ۶۰ تخت I.C.U در دانشگاه راه‌اندازی شده که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: موافقت تامین تجهیزات نزدیک به ۲۰ تخت ویژه دیگر با وزارت متبوع نهایی شده که به این ترتیب در مجموع ۸۰ تخت ویژه دیگر برای استان، در دوران کرونا راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.