امنیت مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده نیروی خوزستان گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با مخلان جامعه به هر نحوی که امنیت مردم خدشه وارد کنند جدیت و قاطعیت برخورد می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی خوزستان گفت: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و نیرو‌های انسانی و منابعی که در اختیار دارد برای برقراری امنیت در استان تلاش می‌کند و با مخلان جامعه به هر نحوی که امنیت مردم خدشه وارد کنند جدیت و قاطعیت برخورد می‌کند.

او با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی از حادثه سیل پارسال تا به امروز در مبارزه با کرونا پای کار بودند افزود: از زحمات همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی و مرزبانی استان که تلاش می‌کنند تا مردم در آسایش باشند سپاسگزارم و مردم هم قدر شناس شما هستند.

صالحی بیان داشت: امروز در یک عملیات بسیار بزرگ در حوزه مرزبانی انجام گرفت و تعداد زیادی از عاملان شهادت مرزبانان ما به درک واصل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و مرز بانی با اهدای گل و لوح تقدیر از آنها به پاس رشادت و ایثار فرزندان شهیدشان که در راه امنیت کشور جان خودرا ایثار نمودند، تقدیر و قدرانی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.