کد خبر: ۷۵۲۹۵۵۲
گروه : یزد » یزد
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر : ۷۵۲۹۵۵۲
گروه : یزد » یزد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در روز دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ از ساعت نه الی ۱۱ از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی مردم استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،محمد مهدی اقبالی، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: با عنایت به اهمیت پاسخگویی به شکایات و ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع و صـیانت از حقوق شـهروندی با توجه به اسـتقرار سامانه ارتباط مردمی سامد، محسن حرازی زاده یزدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شنونده صدای مردم و پاسخگوی سوالات و مشکلات مردمی در حوزه خدمات و فعالیت این مجموعه است.

او افزود: پاسخگویی از ساعت نه الی ۱۱ صبح روز دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ با حضور در محل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری یزد، صورت می پذیرد.

اقبالی ادامه داد: مردم استان یزد می‌توانند سوالات، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مطرح نمایند.

انتهای پیام/و

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
مطالب پیشنهادی وب
اخبار پیشنهادی
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر