رد کلیات ساختار جدید شهرداری توسط اعضای شورا/قرارداد خرید ۲۰۰ اتوبوس با ایران خودرو نهایی شد

رئیس شورای اسلامی تهران دلایل مخالفت اعضای شورا با کلیات ساختار جدید در شهرداری تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی تهران در پایان جلسه شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد:نظر شورای شهر این است که شهر تهران و کلان شهر‌ها حداقل ۲ هفته تعطیل جدی شود؛ ما در گذشته برای آلودگی هوا شهر تهران را یک تا ۲ روز تعطیل اعلام می‌کردیم؛ خوشبختانه امروز موضوع مهمی در صحن بررسی شد، بیش از ۲ سال ساختار جدید در شهرداری به صورت لایحه به شورا ارسال شده بود؛ شهرداری نیز تصمیم گرفت که لایحه را استرداد کند، ولی چون با تاخیر نامه خود را ارسال کرد، اعضا هم با کلیات آن مخالفت کردند.

هاشمی افزود:یکی از دلایل مخالفت با کلیات تغییر مفاد آن بود، بعد از بررسی این لایحه موضوع خیرین مسکن ساز مطرح بود، طرحی بود که می‌تواند با توجه به مشکلات تامین مسکن در جامعه مفید باشد. بحث آخر لایحه گردشگری بود که آن هم به نتیجه نرسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرارداد خرید ۲۰۰ اتوبوس با ایران خودرو منعقد و نهایی شده است و باز آفرینی تعدادی از اتوبوس‌های فرسوده نیز در دستور کار قرار گرفته است، اما به طور کلی آنچه در خصوص تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی می‌خواستیم محقق نشد، ولی با این وجود اقدامات لازم و پیگیری‌ها را انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید

درخواست هاشمی برای تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران


کلیات اصلاح ساختار شهرداری تهران با ۱۱ مخالف و ۸ موافق رد شد

کلیات اصلاح ساختار در شهرداری تهران پیش از ظهر امروز با رأی اکثر اعضای شورای اسلامی شهر تهران رد شد.
گفتنی است؛ کلیات اصلاح ساختار شهرداری تهران با ۱۱ مخالف و ۸ موافق رد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار