بهره برداری از هنرستان ۱۵ کلاسه برکت کرمانشاه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از افتتاح هنرستان ۱۵ کلاسه برکت کرمانشاه گفت: این هنرستان شامل ساختمان و کارگاه آموزشی با اعتبار پنج میلیارد تومان در ناحیه ۲ کرمانشاه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرزبان نظری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: هنرستان ۱۵ کلاسه برکت کرمانشاه شامل ساختمان و کارگاه آموزشی با اعتبار پنج میلیارد تومان در ناحیه ۲ کرمانشاه و در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

نظری گفت:  بنیاد برکت ۱۰ هزار بسته بهداشتی و لوازم التحریر و نوشت‌افزار را به دانش‌آموزان در مناطق محروم کرمانشاه اهدا کرد.

او با اشاره به کوچ عشایر و لزوم فراهم کردن شرایط تحصیل و آموزش برای آن‌ها افزود: امروز ۱۰ مدرسه پیش‌ساخته سیار برای عشایر کوچ روی استان با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد برکت ساخته شده است و در نقاط مختلف استان همراه یک معلم، آموزش‌های تحصیلی لازم به عشایر داده می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در خصوص پروژه‌های بنیاد برکت در استان کرمانشاه هم گفت: از سال ۱۳۸۷ که بنیاد برکت تاسیس شده تاکنون ۶۶ مدرسه با ۳۶۵ کلاس درس و با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان در استان کرمانشاه افتتاح شده است  و به جز این آمار و در حال حاضر ۱۱ مدرسه با ۱۰۲ کلاس درس هم در دست اجرا و تکمیل است.

خیرین به اندازه یک آجر کمک کنند

نظری از همه مردم برای کمک به ساخت مدرسه دعوت کرد و گفت: خیرین می‌توانند در طرح آجر به آجر با مراجعه به سامانه «مهر مدرسه» و انتخاب استان کرمانشاه حداقل مبلغ یک آجر را از طریق درگاه‌های بانکی پرداخت و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

اودر خصوص میزان مشارکت و استقبال مردم از این طرح هم گفت: امسال خیرین ۴۲ مدرسه را با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان در استان ساخته و به فضای آموزشی استان اضافه کرده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار